אא

מהתמזה לטרמינל: חוויית שייט אגדית ללקוחות בריטיש איירווייז בדרך לנמל התעופה

חברת התעופה הבריטית חברה עם Uber Boat ומציעה מסע מיוחד ללקוחות בדרך לנמל התעופה הכולל 25% הנחה על כרטיסים ומשקה חינם על נהר התמזה

Uber Boat by Thames Clippers. צילום: בריטיש איירווייז Uber Boat by Thames Clippers. צילום: בריטיש איירווייז

בריטיש איירווייז חברה עם Uber Boat ומציעה מסע מיוחד ללקוחות בדרך לנמל התעופה הכולל 25% הנחה על כרטיסים ומשקה חינם על התמזה.

Uber Boat הוא שירות ה-River Bus של לונדון, שעוצר ב-24 רציפים ברחבי הבירה בין מזח Putney במערב ל-Barking Riverside במזרח.

בין אם נוסעים מפוטני לפלמה או מבטרסי לברלין, ההצעה זמינה למי שטסים עם BA Cityflyer, חברת התעופה הבת של בריטיש איירווייז שבסיסה בנמל התעופה לונדון סיטי.

לקוחות שירדו ממזח רויאל וורף ימצאו את עצמם במרחק נסיעה קצר ב-DLR מלונדון סיטי, מה שהופך אותו להפלגה חלקה לנמל התעופה עם תצפיות מקרוב על נקודות ציון כמו ביג בן, לונדון איי, דה שרד ועוד.

Uber Boat מציעה אלטרנטיבה מרגיעה לטיול, כאשר לקוחות יכולים לעלות ולרדת ממקומות נגישים בלונדון כגון נמל צ'לסי, תחנת הכוח באטרסי ועוד. כרטיסים בהנחה יהיו זמינים החל מ-4.20 ליש"ט לאדם בנסיעה באזור המזרחי או 7.69 ליש"ט ממרכז לונדון.

טום סטודארט, מנכ"ל BA Cityflyer, אמר: "לא רק שטיסה מלונדון סיטי היא דרך נוחה ומהירה, אלא שהיא מאפשרת ללקוחות שלנו לאמץ באמת את העיר המבריקה שלנו. עם נופים של קו הרקיע של Canary Wharf ונהר התמזה, זהו נמל תעופה שאין כמותו, והעבודה עם Uber Boat של Thames Clippers עוזרת לנו להרחיב את החוויה הלונדונית מעבר לנמל התעופה".

לקוחות בריטיש איירוויז הנוסעים אל או מנמל התעופה לונדון סיטי עם טיסות באותו יום יכולים ליהנות מהנחה של 25% בהזמנה מראש דרך www.ba.com/londoncity. כהטבה נוספת, הם יכולים גם להציג את כרטיס העלייה למטוס שלהם בבר הקפה שעל הסיפון כדי לקבל משקה חם חינם, אידיאלי ללגימה תוך כדי הנאה מהנוף.

BA CityFlyer מפעילה את המטוס Embraer 190 עם מפת מסלול של יותר מ-30 יעדים לאורך השנה ברחבי בריטניה ואירופה.

Uber Boat by Thames Clippers. צילום: בריטיז איירוויזUber Boat by Thames Clippers. צילום: בריטיז איירוויז

על Uber Boat של Thames Clippers​

Uber Boat הוא שירות אוטובוס הנהר המוביל בנהר התמזה, המשרת 24 רציפים ברחבי הבירה. השירותים פועלים במרווחים של 10-20 דקות בין רציפי מפתח בלונדון, כולל צפון גריניץ', לונדון ברידג' סיטי כמו גם מספר רציפי מגורים.

Uber Boat מפעילה צי מודרני וחסכוני בדלק של קטמרנים מהירים. המהדורות האחרונות שלה הן Earth Clipper ו-Celestial Clipper, מעבורות הנוסעים ההיברידיות הראשונות של אירופה, שנבנו לפי קוד כלי המהירות הגבוהים. כלי השיט החדשים ביותר פועלים אך ורק על כוח סוללה באזור המרכזי של הבירה ומוטענים באמצעות דלק ביולוגי מחוץ למרכז לונדון.

כבר למעלה מ-20 שנה שהעסק נמצא בחזית החדשנות למגזר הימי של הנהר ומחויב לתמוך בצמיחה בת-קיימא של תשתיות ופיתוח כלכלי על ומסביב לנהר כדי להבטיח את חשיבותו ארוכת הטווח ללונדון רבתי. על מנת למצוא אפשרויות ברות קיימא, העסק ממשיך לפרוץ דרך חדשה ולהשקיע בניסויים ובפיתוח טכנולוגיה, כולל חיפוש וזכייה של מימון ממשרד התחבורה כדי לקדם עתיד ימי ירוק יותר.

השותפות עם Uber הושקה ב-2020 ומעודדת יותר אנשים ליהנות משייט בסירה ברחבי העיר, ועוזרת לקשר תחבורה בנהר ובכביש, הכל דרך אפליקציית Uber.

Uber Boat by Thames Clippers. צילום: בריטיז איירוויזUber Boat by Thames Clippers. צילום: בריטיז איירוויז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: