אא

אימה בשמיים: אש אחזה במנוע מטוס אייר קנדה מיד לאחר ההמראה

המטוס של חברת התעופה הקנדית, שעליו 402 נוסעים ואנשי צוות שהמריא מטורונטו לפריז, שב על עקבותיו. אייר קנדה: "זה לא המנוע עצמו שבער. הטייסים שלנו הם אנשי מקצוע מיומנים שהוכשרו היטב לנהל בבטחה רבה תקריות שכאלה״

אייר קנדה. צילום: 123rf אייר קנדה. צילום: 123rf

אימה בטיסת אייר קנדה מטורנטו לפריז

לאחר שסרטון בו להבות נצפו ממנוע הבואינג 777 של אייר קנדה לאחר המראתו מטורנטו לפריז ב-5 ביוני והמטוס חזר על עקבותיו, הפך לויראלי, חברת התעופה יוצאת אמש (ו') בעדכון מיוחד בנוגע למקרה.

וכך נכתב בעמוד הטוויטר: "טיסה AC872 מטורונטו לפריז ב-5 ביוני חזרה על עקבותיה זמן קצר לאחר ההמראה עקב בעיה במדחס של המנוע. המטוס נחת כרגיל ועם נחיתתו חיכו לו כוחות על הקרקע כאמצעי זהירות לפני הגעתו לשער. הנוסעים הועברו עוד באותו הערב לטיסה חלופית. 389 נוסעים ו-13 אנשי צוות היו על סיפון מטוס ה-בואינג 777.

סרטון שפורסם באינטרנט המתאר את התקרית מציג את המנוע בנקודת עצירת המדחס, מה שיכול לקרות עם מנוע טורבינה. זה עלול לגרום להתלקחות עזה בהמשך המנוע, וזו הסיבה שהלהבות נראות בסרטון. זה לא המנוע עצמו שבוער. הטייסים שלנו הם אנשי מקצוע מיומנים מאוד שהוכשרו היטב לנהל בבטחה רבה תקריות שכאלה ובמקרה זה המצב התייצב במהירות בהתאם לנהלים הסטנדרטיים שלנו והמטוס נחת כרגיל."

מתוך עמוד הטוויטר של אייר קנדה:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: