אא

"למרות המחירים הגבוהים יש ביקושים לצאת לחופשה בחו״ל הקיץ": לאן יטוסו הישראלים בעונה הקרובה?

יואב קרני מנכ"ל סינגל טורס לקראת העונה שבפתח, מוסיף: "רצוי לשמור על פרופיל נמוך ביעדים בהם אנו עדים להפגנות חוזרות כנגד ישראל״. חני סובול מנכ"לית דיזנהאוז: "היעדים המובילים בקיץ הם יעדי מזרח אירופה - פראג, בודפשט וטיביליסי וכמובן היעדים הקלאסיים: יוון והאיים וקפריסין״

האי קוס, יוון האי קוס, יוון

הקיץ הזה לא יהיה דומה לעונות הקיץ הקודמות מבחינת יציאת הישראלים לחו"ל בשל השפעת המלחמה.

העובדה שעדיין לא כל חברות התעופה הזרות חזרו לטוס לישראל מצמצמת את היעדים ואת היצע המושבים, מה שמשנה את הרגלי הצריכה, מעלה מחירים, וישנם ישראלים שלא מתכוונים לצאת לחו"ל כל עוד המלחמה בעיצומה.

לקראת העונה שבפתח, שוחחנו עם מספר סיטונאים מובילים.

יואב קרני, מנכ"ל קבוצת סיגנל טורס אומר כי: "קיץ 24 מאופיין בהיצע נמוך ביחס לשנה שעברה בעיקר עקב השפעת המלחמה. מספר חברות תעופה ביטלו את הגעתן ארצה. חברות שונות משתמשות במטוסים חכורים שמשמשים את הסיטונאים בישראל להגדלת ההיצע של היעדים. כמו כן גם להיעדרותה של טורקיה ממפת יעדי המטייל הישראלי השפעה על ההיצע הנמוך של הביקושים מה שמוביל לעליית מחירים לצרכנים לבטח ביחס אשתקד".

קרני מוסיף כי: "למרות המחירים הגבוהים יש ביקוש מצד הלקוחות לצאת לחופשה בחו״ל בקיץ הקרוב. הצורך בהתרעננות, מציאת פתרונות לתעסוקת הילדים, ביקור המשפחות בחול וכיו"ב הינן חלק מהסיבות.״

על גילויי העוינות וההפגנות האנטי ישראליות במספר מדינות הוסיף קרני: ״לא ניכרת ההשפעה בביקושים, עם זאת רצוי לשמור על פרופיל נמוך יותר ביעדים בהם אנו עדים להפגנות חוזרות כנגד ישראל, לבטח בתקופה הזו של המלחמה".

על היעדים אליהם יוצאים בעיקר הישראלים אומר קרני כי "היעדים המבוקשים השנה כמו בכל שנה בעיקר באגן הים התיכון, יוון וקפריסין מככבות כאשר רואים תנועה גם ליעדים רחוקים יותר כדוגמת תאילנד".

צילום: SHUTTERSTOCK יוון.צילום: SHUTTERSTOCK יוון.

חני סובול, מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז, אמרה לפספורטניוז כי: "אי הוודאות ששוררת וההתחממות בצפון מאד מקשה על הישראלים לקבל החלטות יחד עם זאת קיימת אופטימיות זהירה לעסקת חוטפים לכן אנו רואים בימים האחרונים התעוררות והתחזקות המגמה של רכישות חופשות לטווחי זמן קצרים".

צילום: Shutterstock. בודפשטצילום: Shutterstock. בודפשט

מבחינת היעדים המבוקשים אומרת סובול: "היעדים המובילים בקיץ הם יעדי מזרח אירופה: פראג, בודפשט, טיביליסי וכמובן יעדי הנופש הקלאסיים יוון והאיים וקפריסין. ארצות הברית תמיד הייתה יעד חזק וכך היא גם בקיץ הזה ומעניין יהיה כעת לראות את השפעת החזרה הצפויה של חברות התעופה האמריקניות״, אמרה סובול.

פראג. צילום: פספורטניוזפראג. צילום: פספורטניוז

על עליית המחירים הוסיפה מנכ״לית דיזנהאוז: ״היא בהחלט משפיעה על הלקוח הישראלי בבחירת היעדים, באורך החופשה ובבקשה לפריסת תשלומים דבר שאנחנו בדיזנהאוז מאפשרים. אנחנו רואים גם עלייה בשימוש בפלטפורמת התשלומים של בלנדר שאינה תופסת מסגרת אשראי כאשר אנו בדיזנהאוז מאפשרים באתר האון ליין תשלום באמצעות הפלטפורמה הזו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חני סובוליואב קרנידיזנהאוז BTCדיזנהאוזסיגנל טורס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: