מחויבים ל-Luxury: רשת Marriott מרעננת את מותגי היוקרה בארה״ב
Marriott International מכריזה על שלושה אתרי נופש בארה״ב שיומרו לנכסי יוקרה תחת המותגים השונים של הרשת. דנה ג'ייקובסון, מנהלת פיתוח מותגי יוקרה בארה"ב: "חיזוק והרחבת מותגי היוקרה שלנו, הינם בראש סדר העדיפויות של החברה״
Marriott ממשיכה לפעול למען היוקרה.
רשת המלונות מכריזה על שלושה אתרי נופש בארה״ב שיומרו לנכסי יוקרה תחת מותגי הרשת השונים.
ניו יורק, Marriott Bonvoy - מלון היוקרה בתפוח הגדול נכנס לפורטפוליו של המותג כבר ב-5 ביוני. האתר ממוקם בלב מידטאון מנהטן, בסמוך לסנטרל פארק ולטיימס סקוור.
פליקן היל, קליפורניה - אתר הנופש בפליקן היל הינו נכס יוקרה ברמת חמישה כוכבים הממוקם בניופורט ביץ' שבקליפורניה. האתר וצפוי להצטרף לפורטפוליו היוקרה של מריוט ב-1 ביולי. אתר הנופש המשתרע על פני 504 דונם וכולל את מועדון הגולף פליקן היל, הכולל שני מגרשי גולף בני 18 גומות עם נוף לים של 270 מעלות. חברת אירווין תמשיך להחזיק בנכס, כשמריוט תנהל אותו, והוא צפוי לעבור הסבה לסנט רג'יס במועד מאוחר יותר.
אואהו, ריץ קרלטון - Turtle Bay Resort, הממוקם בחוף הצפוני של אואהו (הוואי), צפוי להצטרף למותג היוקרתי המפורסם Ritz-Carlton מאוחר יותר הקיץ. האתר מכיל סוויטות מפוארות וחדרים עם נוף לים. כמו כן, במקום ישנם שבעה חופים מבודדים במרחק הליכה, 12 קילומטרים של מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים. הרכישה וההמרה של הנכס צפויה להתרחש בהמשך הקיץ.
דנה ג'ייקובסון, מנהלת פיתוח מותגי יוקרה בארה"ב ב-Marriott: "חיזוק והרחבת מותגי היוקרה שלנו, הינם בראש סדר העדיפויות של החברה״, ואני גאה בכך שמריוט נותרה המובילה בתעשייה. אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הבעלים והזכיינים שלנו כדי לספק שירות וחוויות מהשורה הראשונה לאורחים מרחבי העולם המחפשים את היעדים המדהימים הללו״.