אא

עסקת ליסינג "פרטיפעולי" באשראי ללא ריבית: Fly Card וקבוצת שלמה בשת״פ ראשון מסוגו

במסגרת העסקה, לקוחות FLY CARD יוכלו לקבל 3,000 ₪ הנחה על התשלום הראשוני בתמורה לנקודות ויזכו לצבירת נקודות מואצת

צילום: יחצ קבוצת שלמה צילום: יחצ קבוצת שלמה

מועדון הנוסע המתמיד של אל על וקבוצת שלמה הודיעו על שיתוף פעולה, שיאפשר לראשונה בישראל לבצע עסקת ליסינג "פרטיפעולי" ולשלם באמצעות כרטיס אשראי ללא ריבית וללא עמלות.

כיום, תשלום חודשי על עסקאות הליסינג מתבצע באמצעות הוראת קבע בנקאיות. האפשרות לשלם באמצעות כרטיס אשראי תספק פתרון נוח ומשתלם יותר למחזיקי FLY CARD.

בנוסף, מחזיקי הכרטיס ייהנו מהטבות נוספות: צבירה כפולה של נקודות מועדון הנוסע המתמיד. כלומר מחזיקי פלייקארד יצברו 2 נקודות על כל 5 שקלים נקודה על כל 5 שקלים ומחזיקי פלייקארד פרימיום יצברו שתי נקודות על כל 4 שקלים לעומת נקודה על כל 4 שקלים בצבירה רגילה. כמו כן, לקוחות יוכלו לקבל הנחה של 3,000 ₪ על התשלום הראשוני בעסקה בתמורה ל-10,000 נקודות בלבד.

לקוחות המועדון מחזיקי FLY CARD ייהנו גם מחבילת תחזוקה מורחבת הכוללת מגוון שירותי תיקון וטיפולים לרכב, המספקים ראש שקט, כגון חילוצים, מנוי לתיקון צמיגים ועוד. כמו כן, ניתן לקבל תשלום מופחת בביטוח בגין נהג צעיר, מה שמאפשר ללקוחות להוזיל עוד יותר את עלות הוצאות הרכב.

שרי רחמים, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות במועדון הנוסע המתמיד ו- FLY CARD: "מדובר בשיתוף פעולה שמעניק ללקוחות שלנו ערך מוסף משמעותי של נוחות והטבות כלכליות. שמנו לעצמנו למטרה להרחיב כל העת את האפשרויות של לקוחות FLY CARD לצבור נקודות באמצעות ההוצאות היומיומיות שלהם ולהפוך אותן לטיסות ומוצרים נוספים מעולם הטיסה, כמו גם להרחיב את ערוצי המימוש בתחומים נוספים".

מוטי ברטון, מנכ"ל שלמה ליסינג פרטי מקבוצת שלמה: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל על ושמחים להעניק את התנאים הטובים ביותר לעסקאות ליסינג פרטי בשוק הרכב הישראלי. יותר ויותר צרכנים מבינים שכיום יותר מתמיד, בימים בהם המחירים מזנקים והריבית נוסקת, עסקת ליסינג פרטי הינה הדרך המשתלמת והנוחה ביותר לעלות לרכב חדש ולהחזיק בו. במסגרת השיטה, רכב הופך מוצר צריכה פשוט ונוח עם מחיר ברור וידוע מראש ולא נכס שמהווה עול כלכלי בלתי צפוי עם התעסקות בלתי פוסקת. במהלך המשותף עם אל על, הפכנו את עסקת הליסינג הפרטי המשתלמת בשוק לנגישה ונוחה אף יותר.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלפליי קארדקבוצת שלמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: