אא

מתחדשים לקראת שבועות: 3 דגמים מעודכנים של מותג לנד רובר

ריינג' רובר איווק ודיסקברי ספורט זוכים למתיחת פנים משמעותית, ולצידם מגיעות לישראל גרסאות חדשות לדיפנדר של לנד רובר

 דיסקברי ספורט. צילום: יצרן דיסקברי ספורט. צילום: יצרן

3 דגמים מעודכנים של מותג לנד רובר הגיעו לישראל: ריינג' רובר איווק ודיסקברי ספורט מתוחי הפנים, לצד גרסאות חדשות לדיפנדר (כולל גרסת כניסה) וחזרה למלאי של דיסקברי 5.

איווק מתוח הפנים. צילום: יצרןאיווק מתוח הפנים. צילום: יצרן

הקרוסאובר הקומפקטי ריינג' רובר איווק זוכה למתיחת פנים משמעותית

לאחר מספר שנים, זוכה הדגם האורבני ליישור קו עם דגמי הריינג׳ רובר העכשוויים. השינויים העיצוביים כוללים מבחוץ גריל קדמי מעודכן, צבעי מרכב חדשים, חישוקי 20 אינץ' משודרגים (בהתאם לחבילות), ועיצוב "גג צף" פנורמי המושפע מקו החלונות העולה במושב האחורי.

מבפנים, ידית העברת ההילוכים עוצבה מחדש, ומסך מגע מקומר בגודל 11.4 אינץ' מחליף את שני המסכים שקדמו לו. מערכת המולטימדיה החדשה נטולת כפתורים ומאפשרות שליטה על בקרת האקלים וכיוונון של שני המושבים הקדמיים (12 מצבים במושב הנהג, ו-10 מצבים במושב שלצידו). הקונסולה המרכזית מציעה אפשרויות אחסון חדשות ומשטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד.

מערכות הבטיחות של הריינג׳ רובר איווק כוללות מערכת סיוע לבלימה אוטומטית בחירום, בקרה אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, התראה אקטיבית על הימצאות כלי רכב ב"שטח מת", סיוע לחנייה קדמית ואחורית, מצלמות 360° עם הדמיות, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת תנועה חוצה מאחור ואזהרת התנגשות מאחור.

מחיר האיווק החדשה מתחיל מ-389,100 ש"ח.

איווק מתוח הפנים מבפנים. צילום: יצרןאיווק מתוח הפנים מבפנים. צילום: יצרן

גרסת כניסה חדשה לדיפנדר

רכב השטח דיפנדר 110 מתחדש בגרסת כניסה חדשה, בעלת 5 מקומות ישיבה.

מבחינה חיצונית הוא כולל בגרסה זו שמשות אחוריות כהות, מסילות גג, צמיגי All-Terrain, תאורה ראשית מסוג LED, וחישוקי 19 אינץ'.

הדגם מאובזר בחבילת OFF-ROAD, חיישן צליחת מים (עד 900 מ"מ), מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי וחימום, הגה וידית הילוכים בציפוי דמוי עור, ריפוד Resist, בקרת אקלים דו-אזורית, מסך מולטימדיה בגודל של 11.4 אינץ', משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, לוח שעונים אינטראקטיבי, ומערכת מצלמות 360 מעלות 3D.

מחיר הדיפנדר בגרסת הכנסה החדשה מתחיל מ-540,300 ש״ח.

דיפנדר 110 בגרסת הכניסה החדשה עם 5 המושבים. צילום: יצרןדיפנדר 110 בגרסת הכניסה החדשה עם 5 המושבים. צילום: יצרן

דיפנדר - גם עם 7 או 8 מקומות

בנוסף, מעתה תוצע אפשרות להזמין את הדיפנדר 110 גם בגרסת 7 מקומות ישיבה, ואת ה-130 עם 8 מקומות ישיבה.

גרסאות אלו יגיעו ברמת הגימור SE X-Dynamic. היא כוללת מושבים קדמיים בכיוונון חצי חשמלי (12 מצבי ישיבה) עם קירור וחימום, פנסי ערפל, גג חיצוני בצבע שחור, חישוקים בגודל 19 או 20 אינץ', תקרה פנימית שחורה, תאורת אווירה הניתנת להתאמה אישית, מראה אמצעית חכמה מבוססת מצלמה, ועוד.

ברמת הגימור D250 X-DYNAMIC SE, מחיר דיפנדר 110 בעל 7 המקומות הוא 729,500 ש"ח. עבור דיפנדר 130 עם 8 המקומות תשלמו 766,000 ש"ח.

דיסקברי ספורט מתוח הפנים. צילום: יצרןדיסקברי ספורט מתוח הפנים. צילום: יצרן

מתיחת פנים לדיסקברי ספורט

דיסקברי ספורט זוכה אף הוא למתיחת פנים. הוא זוכה לעיצוב מינימליסטי, ולמסך המולטימדיה המקומר בגודל 11.4 אינץ' שציינו לפני כן.

הדגם מוצע עם מנוע דיזל 2.0 ליטר בהספק של 200 כ"ס, ברמת הגימור Dynamic SE. היא כוללת 7 מקומות ישיבה, גג פנורמי, שמשות אחוריות כהות, תא מטען שנפתח חשמלית, חישוקי 19 אינץ', מושבים חשמליים, לוח שעונים אינטראקטיבי, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג לשורת המושבים השנייה והשלישית, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, גג שחור מבחוץ וריפוד גג פנימי בצבע שחור, ועוד.

מחיר הדיסקברי ספורט המעודכן מתחיל מ-472,700 ש"ח.

דיסקברי ספורט מתוח הפנים מבפנים. צילום: יצרןדיסקברי ספורט מתוח הפנים מבפנים. צילום: יצרן

וחזרתו למלאי של דיסקברי 5

דגם השטח בעל שבעת המקומות דיסקברי 5 חזר למלאי.

דיסקברי 5 מוצע עם מנוע דיזל 3.0 ליטר בהספק של 250 כ"ס, ברמת הגימור Dynamic SE.

מבחוץ גרסה זו כוללת חישוקי 20 אינץ' עם צמיגי All-Terrain, גג פנורמי קדמי נפתח וגג פנורמי קבוע מאחור, שמשות אחוריות כהות, תאורה ראשית מסוג LED עם תאורת יום בחתימה ייחודית, ותא מטען שנפתח חשמלית.

פנים הרכב כולל ריפוד עור ומושבים קדמיים מתחממים ומתכווננים חשמלית (18 מצבים), עם זיכרון למושב הנהג. גם שורת המושבים השנייה מתקפלת חשמלית. בנוסף תמצאו בו בקרת אקלים דו אזורית (עם פתחי מיזוג לשורת המושבים השנייה והשלישית), את מערכת המולטימדיה המעודכנת, מצלמת 360 מעלות, לוח שעונים דיגיטלי, מערכת שמע של Meridian, ומשטח טעינה אלחוטית לטלפון הנייד.

מחיר דיסקברי 5 מתחיל מ-711,000 ש"ח.

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

דיסקברי ספורט מתוח הפנים מבפנים. צילום: יצרןדיסקברי ספורט מתוח הפנים מבפנים. צילום: יצרן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכביםרכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: