אא

למען הילדים: MSC Cruises משדרגת את מועדוני הילדים בצי האוניות שלה

מציגה מועדוני ילדים חדשים למגוון גילאים ושעות פעילות מורחבות, פעילויות חדשניות ואינטראקטיביות לכל המשפחה כמו מאסטר-שף ומשחקי ריגול, שיתוף פעולה עם מותגי LEGO® ו- Chicco ועוד

מועדון לגו.  MSC ARMONIA.צילום: MSC יח״צ מועדון לגו. MSC ARMONIA.צילום: MSC יח״צ

MSC Cruises מרחיבה לקראת קיץ 2024 את תוכנית הבידור והפעילויות לילדים ולמשפחות עם מגוון הצעות חדשות כמו שעות פעילות מורחבות ב-5 מועדוני הילדים שלה, תוכניות ומשחקים משפחתיים, שירותים לתינוקות ועוד.
אוניות MSC Cruises מציעות 5 מועדוני ילדים לגילאים שונים ללא תשלום:

מועדון Baby Club Chicco לתינוקות מגיל 6 חודשים ועד שנתיים

מיני קלאב Lego – לגילאי 3-6

מועדון המספק שעות של הנאה לילדים הכולל משחקי לגו, יצירות ייחודיות לפיתוח הדמיון, מפגש עם חברים חדשים, אירועים ומסיבות לילדים ולכל המשפחה.

 MSC World Europa מועדון נוער. צילום MSC יח״צ MSC World Europa מועדון נוער. צילום MSC יח״צ

מועדון ג'וניור לגילאי 7-11

זהו מועדון המאחד בין ילד בגילאי 7-11 עם שלל פעילויות ספורטיביות, פעילויות אתגריות קבוצתיות, הפעלות תיאטרון, שירה וריקוד, משחקי וידאו ויצירה דיגיטאליים לחוויה מרגשת ומהנה.

מועדון יאנג לגילאי 12-14

עולם שלם של גילוי, חקירה והיכרות עם חברים מרחבי העולם, עם תוכניות יומיות מגוונות, אתגרים ספורטיביים, משחקי היי-טק וחדשנות.

מועדון נוער לגילאי 15-17

מועדון המיועד לבני נוער עם הפעלות ספורטיביות, תכנית תחרויות ריקוד בשיתוף עם חברת Fremantle, החברה שמאחורי X Factor , משחקים בפלטפורמות מדיה השונים, משחקי וידאו, למידה והתנסות ברחפנים כולל תחרות, פעילויות ביוטיוב, בנוסף בני הנוער ייהנו מדיסקו וקריוקי לנוער.

משחקים משפחתיים בלעדיים של:MSC Cruises בין הפעילויות הפופולריות ביותר למשפחות הן תוכניות המשחקים המקוריות של MSC Cruises שבהן הילדים הם הכוכבים הראשיים במשחק ויכולים לאתגר גם את הוריהם. כעת, שתי תוכניות משחקי משפחה חדשות מצטרפות לתוכנית: "מסע מסביב לעולם" - משחק טריוויה גיאוגרפי, ו"קראבג'יו" - תוכנית משחקים של ריגול בנושא אמנות.

עוד חדשות ועדכונים בקרוזים באתר Passportcruise החדש

פעילויות שיאי גינס לכל המשפחה: לאחר ניסיון ראשוני מוצלח באוניות נבחרות, תוכנית שיאי גינס תורחב לאוניות נוספות. במסגרת התכנית משפחות יוכלו לזכות בפרסים בתחרות המשפחתית לשבירת שיאים. התוכנית תהיה זמינה באוניותMSC World Europa, MSC Euribia, MSC Seascape, MSC Seashore MSC Magnifica, MSC Divina MSC Meraviglia, MSC Virtuosa ו- MSC Grandiosa.

יום קרן MSC - חינוך לקיימות: משפחות יוכלו להשתתף מדי יום בפעילויות בלעדיות לילדים בשיתוף קרן MSC ללמידה על יוזמות לקיימות. התכנית תכלול שעה אחת של משימות מדי יום שתוקדש לנושאים סביבתיים חשובים שבמסגרתן הילדים יוכלו ללמוד, ליצור ולבטא את עצמם בהתאם לתחומי העניין שלהם.

עוד על הפעילויות האהובות החוזרות לצי האוניות של MSC Cruises גם בקיץ 2024 באתר פספורטקרוז החדש

 MSC World Europa. צילום: MSC יח״צ MSC World Europa. צילום: MSC יח״צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC CRUISES ישראלMSCMSC Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: