אא

הדרכון האיטלקי: החזק ביותר באירופה והשני בעולם כולו

לפי מדד הדרכונים של VisaGuide, הדרכון האיטלקי צבר כ-90.5 נקודות, והוא מעניק למחזיקים בו כניסה ללא ויזה ל-107 מדינות, ואילו הדרכון החזק בעולם הוא הדרכון הסינגפורי המאפשר כניסה ללא ויזה ל-159 מדינות

הדרכון האיטלקי. צילום: shutterstock הדרכון האיטלקי. צילום: shutterstock

הדרכון האיטלקי הוא השני החזק בעולם והחזק ביותר באירופה, עפ"י הסקירה בחודש יוני 2024, ופותח כניסה למדינות רבות לאזרחים איטלקיים.

לפי מדד הדרכונים של VisaGuide, הדרכון האיטלקי צבר סך של 90.49 נקודות, ומעניק לבעלי דרכון איטלקי כניסה ללא ויזה ל-107 מדינות, עפ"י דיווח של Schengen.News.

הדרכון של סינגפור מדורג כחזק ביותר בעולם, אלא שאזרחים איטלקיים זכאים להיכנס ל-44 מדינות ללא דרכון, בעוד הסינגפורים אינם מורשים להיכנס לשום מדינה ללא דרכון. עם זאת, לבעלי דרכון סינגפורי יש כניסה ללא ויזה ל-159 מדינות, כולל מדינות שנגן, אוסטרליה, בריטניה וארצות הברית.

הדרכון האיטלקי מאפשר לאזרחים איטלקים להיכנס ל-10 מדינות עם eTA – ויזה אלקטרונית, ביניהן: אזרבייג'ן, הודו, רוסיה, אוגנדה, ואילו ל-20 מדינות הם רשאים להיכנס עם ויזה אלקטרונית בזמן הגעה – VOA, וביניהן: בחריין, מצרים, אינדונזיה וסעודיה.

הדרכונים הספרדיים והצרפתיים ממוקמים במקום השלישי והרביעי הכלל עולמי, מה שמאפשר לאזרחיהן בהתאמה כניסה ל-106 ו-104 מדינות. באופן כללי, מחזיקי דרכונים של האיחוד האירופי יכולים ליהנות מתנועה חופשית יחסית ברחבי העולם, שכן הדרכונים שלהם מדורגים בין 20 המדינות המובילות עם הדרכונים החזקים בעולם.

10 הדרכונים הלאומיים החזקים ביותר: סינגפור, איטליה, ספרד, צרפת, גרמניה, הונגריה, אוסטריה, אירלנד, הולנד, בלגיה, עפ"י VisaGuide.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דרכוןסינגפוראיטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: