יו"ר ועד עובדי רש"ת נגד ההנהלה: ״פיטרה לאחרונה 170-180 עובדים - כנראה פחות חשוב לה לתת שירות טוב״
פנחס עידן מזהיר: "בשעות העומס הנוסעים יצטרכו להמתין. העובדים עושים את המקסימום, אבל כאשר יש פיק של טיסות ונוסעים קשה לנו לעזור שחסרים לא מעט עובדים. בלי מספיק עובדים קשה לנו לתת את השירות"
מצד אחד כולם מרוצים על עוד ועוד חברות תעופה שחוזרות לפעול בישראל, מנגד כנראה שכדאי שלנוסעים יהיה הרבה אורך רוח, כך לפי יו"ר רשות שדות התעופה, פנחס עידן.
בנתב"ג יש לאחרונה זמני המתנה ארוכים למזוודות ע"י ציבור הנוסעים ולעידן יש הסבר לכך.
עידן אמר היום לפספורטניוז: "הנהלת שדה התעופה פיטרה לאחרונה 170-180 עובדים, כנראה פחות חשוב לה לתת שירות טוב לציבור הנוסעים".
עוד הוסיף עידן: ״אנחנו מבחינת העובדים עושים את המקסימום, אבל כאשר יש פיק של טיסות ונוסעים קשה לנו לעזור כאשר חסרים לנו לא מעט עובדים. למשל בעומס שנוצר, אם היו עוד 50-70 עובדים במשמרת אז השירות היה ניתן כמו שצריך. אנחנו רוצים שתהיה כמה שיותר עבודה בנתב"ג, אך בלי מספיק עובדים קשה לנו לתת את השירות", טוען עידן.
נזכיר כי היום עברו בנתב"ג 53,400 נוסעים, מהם 24,700 נוסעים בטיסות נכנסות לארץ.
1