אא

מניו יורק ועד לוס אנג'לס: כל אירועי חודש הגאווה הבינלאומי בארצות הברית

אז כבר הנפתם דגלים בתל אביב, צעדתם במצעד הגאווה בירושלים, רקדתם בפארק הירקון לצלילי עופר ניסים ועדיין נשאר לכם טעם של עוד? החבר'ה של "ארצות הברית - מטיילים עוזרים למטיילים", סוכנות וקהילת מטיילים מובילה, איגדו לכם כאן את מיטב ההופעות, המסיבות ואירועי חודש הגאווה הבינלאומי 2024 בארצות הברית

חודש הגאווה. צילום: Shutterstock חודש הגאווה. צילום: Shutterstock

בכל שנה בחודש יוני, מציינים ברחבי העולם את חודש הגאווה הבינלאומי, שנועד להעלות לסדר היום את מאבקי הזכויות של הקהילה הלהט"בית. בארצות הברית, חודש הגאווה כולל מסיבות ענק, תהלוכות צבעוניות, פסטיבלים שמחים, רחובות מקושטים ותיירים מכל העולם.

לא הרבה יודעים את זה, אבל חודש הגאווה "נולד" בשכונת "גריניץ' וילג'" במנהטן ניו יורק, אי שם ביוני 1969. נזכיר רק שבאותה תקופה יחסים גאים היו לא חוקיים במרבית מדינות ארצות הברית ומועדון "סטונוול" המקומי שימש מפלט לקהילה הגאה, אך הוא היה גם מטרה למעצרים ולהטרדות תכופות מצד המשטרה. באחד הלילות פשטה המשטרה על המועדון וניסתה לעצור חברי קהילה גאה רבים. אך הפעם, במקום להיכנע למעצרים כפי שנהגו לעשות, החלו המשתתפים להתקומם ולהגן על עצמם נגד אלימות המשטרה.

מאורע סטונוול היווה את הניצוץ שהוביל להקמת תנועת השחרור הגאה המודרנית וכדי לציין את המאורע ההיסטורי הזה ואת המאבק למען זכויות, החלו חברי הקהילה לארגן מצעדי גאווה שנתיים החל מיוני 1970 וכך נולד חודש הגאווה הלהט"בי השנתי.

אז קבלו את ההמלצות של קהילת המטיילים "ארצות הברית - מטיילים עוזרים למטיילים" לחודש הקרוב בארצות הברית:

אירועי חודש הגאווה 2024 בניו יורק

יש הרבה אטרקציות שוות בניו יורק ואין ספק שבכל יום אפשר למצוא הרבה סיבות לחגוג ובטח בחודש זה, אז קבלו את אירועי הגאווה הנבחרים של ניו יורק.

ניו יורק בצבעי הגאווה. צילום: Shutterstock ניו יורק בצבעי הגאווה. צילום: Shutterstock

מצעד הגאווה השנתי של ניו יורק 2024 - המצעד השנה יתקיים ביום ראשון, 30 ביוני 2024, החל מהשעה 11:00 כאשר הנושא המרכזי השנה הוא "Reflect. Empower. Unite". בין החוגגים והחוגגות תמצאו שלל דמויות אייקוניות מהתרבות הלהט"בית בניו יורק ובתקשורת העולמית, תהלוכות צבעוניות, דגלים מגוונים והמון אנשים יפים ומלאי צבע ואהבה.

בשנים האחרונות, חגיגות מרץ הגאווה נמשכו בין שש ל-12 שעות ולמרות שהמסלול המדויק של השנה לא הוכרז, מצעד הגאווה מתחיל בדרך כלל ברחוב 25 ושדרה 5, ואז ממשיך דרומה בשדרה החמישית לפני שהוא יוצא מערבה ברחוב 8.
לכל הפרטים, כולל המסלול המלא, אפשר להיכנס לאתר הרשמי של מצעד הגאווה של ניו יורק 2024.

מסיבת הגאווה של מלון רדיו - מלון רדיו אפטאון האייקוני מסב את השטח החיצוני שלו למסיבת גאווה ב-22 ביוני החלה מהשעה 19:00 עד חצות. צפו להופעת דראג ולסטים של אנרגיה גבוהה מהדיג'יי Dada Cozmic ואחרים עם ביטים ממוקדי רגאטון וקאריביים. מסעדת Jalao עטורת הפרסים תגיש מאכלים בסטייל לטיני וקוקטיילים מיוחדים כדי שלא תישארו צמאים.

גאווה בטיימס סקוור - חגיגות הגאווה משתלטות על טיימס סקוור ב-28 וב-29 ביוני עם שלל אירועים חינמיים. הפעילויות כוללות את הדיסקו הגדול בברודווי, מתקני גאווה אינטראקטיביים, מסיבת שכונה והופעות של JORDY ומולי גרייס. הנה לוח הזמנים המלא לחגיגות הגאווה בטיימס סקוור ניו יורק.

לעוד המלצות שוות כמו סיורים מיוחדים במגוון יעדים ברחבי ניו יורק, תערוכות ייחודיות על נושאים בוערים של הקהילה הגאה, מופעים ומסיבות נוספות, מצעד סירות צבעוני וגם מסיבה ענקית בכנסיית סיינט ג'ון - היכנסו לכאן.

אירועי חודש הגאווה 2024 בלוס אנג'לס

לא רק האטרקציות של לוס אנג'לס הן אייקוניות, צבעוניות ומגוונות אלא גם האנשים שבה והם אלו ששם הופכים את חודש הגאווה בלוס אנג'לס לחגיגה של ממש.

גאווה ברחובות LA. צילום: Shutterstock גאווה ברחובות LA. צילום: Shutterstock

מצעד הגאווה של לוס אנג'לס - L.A. Pride הוא אחד מאירועי הגאווה הגדולים במדינה ומושך אליו מידי שנה אלפי מבקרים כאשר החוט המקשר בין כולם הוא האהבה למוזיקה ולחופש. מה שהיה בדרך כלל פסטיבל ותהלוכה של יומיים במערב הוליווד ממוקם קצת מזרחה והמצעד הוא רק חלק מאירועי הגאווה בלוס אנג'לס.

אירועי הגאווה בלוס אנג'לס נפתחים עם המצעד השנתי בשבת, 8 ביוני, 2024 שהוא רק אחד ממגוון אירועים תחת השם הכולל L.A. Pride in the Park אשר ימשכו עד ה- 22.6 וכוללים הופעה של ריקי מרטין בפארק ההיסטורי של ל.א. מסיבות רחוב, הקרנות סרטים ועוד.

מצעד הגאווה של לוס אנג'לס מתקיים ביום ראשון, 9 ביוני לאורך שדרות הוליווד, שדרות היילנד ושדרות Cahuenga, ומתחיל בשעה 11:00. לאחר המצעד, תמצאו בידור חי, ספקים מקומיים ואוכל ומשקאות לאורך שדרות הוליווד במסיבת רחוב ענקית.
לכל הפרטים על המצעד ושאר אירועי הגאווה תחת המותג L.A. Pride 2024.

לילות גאווה בדיסנילנד - זו השנה השניה בה פארק השעשועים "דיסנילנד" בקליפורניה, שמתגאה בהיותו המקום הכי שמח בעולם, מארח את לילות הגאווה עם צמד אירועים מיוחדים הנערכים לאחר שעות הפעילות הרגילות של הפארק. מיקי, מיני, פלוטו ושאר הדמויות האייקוניות של דיסני יוצאות לחגוג במסיבות ריקודים לאורך רחובות הפארק, מאכלים מעוצבים, מצעד גאווה עם מיקי ומיני ומופע זיקוקים מיוחד. נקודות שיא אחרות כוללות מגוון פינות צילום צבעוניות (עם הורדות בחינם) ומסיבת ריקודים בהובלת סטיץ' (כוכב הסרט לילו וסטיץ'). כרטיס הכניסה מעניק לכם גישה לדיסנילנד למשך שלוש שעות לקראת סוף שעות הפעילות שלו, ואחריה מסיבה לבעלי כרטיסים בלבד מ-21:00 עד 01:00 שמבטיחה קהל קל יותר ותורים קצרים יותר למתקנים.

דיסנילנד. צילום: Shutterstock דיסנילנד. צילום: Shutterstock

הכרטיסים נמכרים די מהר, אז גם אם לא תספיקו לרכוש לכם כרטיס, עדיין תוכלו להנות ממגוון האטרקציות שיש לדאון טאון של דיסני להציע. היכנסו למידע נוסף ולבדיקת זמינות כרטיסים ללילות הגאווה של דיסנילנד קליפורניה 2024.

מסיבת הגאווה בסנטה מוניקה - חגיגת הגאווה השנתית של סנטה מוניקה חוזרת לטיילת הרחוב השלישי עם מסיבת רחוב חינמית ומפוארת! מוזמנים ומוזמנות לחגוג עם הופעות חיות, להתענג עם פינוקים בנושא PRIDE, לנצח במשחקי קרנבל, ליהנות מאומנות רחוב צבעונית, דוכנים מקומיים, להתערבב עם אנשים יפים אוכל טוב ועוד.
הנה מידע נוסף על חגיגות הגאווה בסנטה מוניקה 2024.

מסיבת גאווה באצטדיון הדודג'רס - לא רק בייסבול וקליפות בוטנים - אצטדיון הדודג'רס פותח שעריו למסיבת גאווה ענקית ביום שישי 14.6.2024 עם ריקודי שורות, די.ג'יי, משחקים, אוכל טוב ושתיה איכותית וגם זיקוקים. לכל הפרטים ולרכישת כרטיסים היכנסו לאתר הרשמי של חגיגות הגאווה באצטדיון הדודג'רס.

אירועי חודש הגאווה 2024 בשיקגו

כנראה ששיקגו וגאווה זה לא השילוב שישר יקפוץ לכם לראש, בטח כשיש בשיקגו הרבה מה לראות ולעשות. אבל דווקא שם, בעיר שיודעת להעריך עיצוב ואומנות, אירועי הגאווה משתלבים מצויין.

מצעד הגאווה של שיקגו - המצעד השנתי של שיקגו צועד מזה 53 שנים ביום ראשון ה- 30.6.2024 החל מהשנה 11:00, אז עשרות אלפי אנשים יצעדו ברחובותיה של שיקגו, במסלול החדש של המצעד, לצד עשרות משאיות צבעוניות, אנשים יפים ומוזיקה טובה. לחצו למידע נוסף על מצעד הגאווה בשיקגו 2024.

פסטיבל הגאווה של שיקגו - Chicago Pride Fest הוא פסטיבל רחוב בן יומיים הנערך השנה בין התאריכים 22-23 ביוני 2024 בסוף השבוע שלפני מצעד הגאווה של שיקגו (30 ביוני 2024). פסטיבל הגאווה השנתי ה- 23 של שיקגו הוא חגיגה של החיים, התרבות והקהילה של הלהט"ב בשכונת ה-LGBTQ Northalsted המובהקת של שיקגו. הפסטיבל כולל מוזיקה חיה ב-3 במות, מרחב גאווה לנוער, מופע הדראג הטוב ביותר בשיקגו, מצעד חיות מחמד גאות נושא פרסים, תערוכות ריקודים, מקהלת הגברים של שיקגו ומעל 150 ספקי מזון וסחורה. למידע נוסף היכנסו לאתר הרשמי של פסטיבל הגאווה של שיקגו 2024.

גאווה ברחובות שיקגו. צילום: Shutterstock גאווה ברחובות שיקגו. צילום: Shutterstock

אירועי חודש הגאווה 2024 במיאמי

אין ספק שמיאמי הולכת חזק עם חופש, שמש והרבה וייבים טובים, בטח שהאטרקציות במיאמי כוללות חופים, צבע ואווירה טרופית. כל אלו אגב נפגשים גם באירועי הגאווה השנתיים במיאמי. במשך זמן רב, מיאמי הדירה את עצמה בנימוס מהשתתפות בחגיגות השנתיות של חודש הגאווה העולמי בחודש יוני.

מי שהיו כבר במיאמי בחודש יוני יודעים שהשמש של מיאמי כבר חמה מספיק כדי להמיס את האיפור הכי עמיד של מלכת הדראג הוותיקה ביותר ושלא נדבר על לתכנן מצעד בעיצומה של עונת ההוריקנים. אז במשך שנים הקהילה הגאה של מיאמי הקדימה את זמנה וחגגה בחודש אפריל. אבל אז נולדו חגיגות Wynwood Pride השנתיות שהפכו מזמן לפסטיבל ענק לאורך כל חודש יוני במגוון לוקיישנים צבעוניים במיוחד. היכנסו לאתר הרשמי להתעדכן על מסיבות, הופעות ושאר אירועי חודש הגאווה 2024 במיאמי.

גאווה במיאמי. צילום: Shutterstock גאווה במיאמי. צילום: Shutterstock

לעדכונים על האטרקציות הכי שוות בארצות הברית, האירועים הכי מיוחדים והמקומות הכי יפים לשלב בטיול שלכם לארה״ב, מוזמנים להצטרף לקהילת הפייסבוק "ארצות הברית - מטיילים עוזרים למטיילים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארצות הבריתשבוע הגאווהניו יורקלוס אנג'לסשיקגומיאמיארה"ב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: