אא

הסכם הכרה הדדית ברישיונות בין ישראל לקוויבק

משרד התחבורה חתם על הסכם עם ממשלת חבל קוויבק בקנדה, לפיו ישראלים יוכלו לנהוג בקוויבק עם הרישיון הישראלי. ההסכם מצטרף להסכמים דומים שנחתמו עם איטליה ומרוקו

צילום: משרד התחבורה צילום: משרד התחבורה

ישראלים יוכלו לנהוג בקוויבק עם רישיון ישראלי. משרד התחבורה חתם על הסכם עם ממשלת קוויבק שבקנדה, לפיו לא יהיה צורך להמיר את הרישיון הישראלי בכזה מקומי לשם נהיגה במדינה. ישראלים שגרים בקוויבק יוכלו להוציא רישיון נהיגה מקומי ללא מבחנים מפרכים.

שרת התחבורה מירי רגב אמרה בצד החתימה על ההסכם: "מסרתי את הערכתי ואת הערכת ממשלת ישראל הרבה לממשלת קוויבק על התמיכה במדינת ישראל ועל העמידה לצד ישראל בניגוד לקנדה".

לדברי רגב, קוויבק לא חתמה הסכם דומה בעשור האחרון. הסכמים דומים נחתמו בשנים האחרונות עם איטליה ועם מרוקו. "אנו מקדמים הסכמים דומים עם מדינות נוספות בעולם, בהן בריטניה וגרמניה", אמרה רגב.

ברקע הדברים, ביום ההכרזה על ההסכם אתמול (ב', 10.6) פתחה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחקירה בחשד למרמה והפרת אמונים במשרד התחבורה.

מהמשטרה נמסר כי ״החקירה עוסקת בעבירות מתחום טוהר המידות ושיבוש מהלכי משפט, שנעשו לכאורה במשרד התחבורה, וזאת בעקבות אירועים שנחשפו בכתבת תחקיר״.

מטעם שרת התחבורה מירי רגב נמסר: ״יש להצטער על כך שמספר שבועות לאחר פירסום התחקיר השיקרי של דרוקר, משטרת ישראל הגיעה לחפש מסמכים שלא קיימים במשרד התחבורה. האמת היא פשוטה, מדובר בתחקיר מומצא, אין ולא היתה העדפה על רקע פוליטי. משרד התחבורה מחלק את תקציביו בהתאם למדיניות ולהחלטת גורמי המקצוע וכל טענה אחרת היא שקרית. משרד התחבורה ישתף פעולה עם החקירה כדי להוכיח עד כמה מופרכות הטענות שהעלה דרוקר בתחקיר שלו״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מירי רגבקוויבקמשרד התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: