אא

לפני שאתם מזמינים קרוז - מה באמת חשוב לדעת? המדריך המלא לקרוזיונר המתחיל

מתכננים קרוז ולא יודעים כמה זמן מראש כדאי להזמין, איזו ספינה, לאיזה יעד, מה לארוז לקרוז ועוד? פנינו לרונית אפרגן אלמליח, מנהלת מחלקת שייט בחברת מד קרוזס, נציגת המכירות בישראל של חברות השייט העולמיות פרינסס, קוסטה וקרניבל, להשיב על כל השאלות החשובות לקרוז מוצלח

1. ברוב המקרים הזמנה מוקדמת עדיפה על הרגע האחרון

אחת השאלות הפופולאריות היא האם להזמין קרוז זמן רב מראש (בין חודשים לשנה ויותר) או לחכות לרגע האחרון. במרבית המקרים, הזמנה מוקדמת משתלמת יותר שכן גם תשלמו פחות (לעיתים בעשרות אחוזים) וגם תבטיחו לעצמכם את זמינות החדרים הטובה ביותר. במקרים רבים גם ניתן להוזיל הזמנה קיימת אם המחיר ירד בהמשך.

לא מן הנמנע שברגע האחרון חברות השייט נותרות עם חדרים פנויים והן מציעות אותם במחירים מוזלים ומשתלמים יותר, אבל אז יכול להיות שהטיסות יהיו יקרות יותר ושמיקום החדרים לא יהיה ידוע מראש.

2. בחירת יעד

חברות השייט מציעות קרוזים בכל העולם החל מ-2 לילות ועד 100 ימים ויותר. ההמלצה היא להתנסות בשייט שלא יעלה על 7 ימים, כדי להתרשם מהקונספט, בתקווה שתישארו עם טעם של עוד. רוב ההפלגות המוזמנות ע"י ישראלים (לפחות שליש מהן) הן בים התיכון כולל איטליה, ספרד וצרפת, כאשר נמלי היציאה הם לרוב ברצלונה או רומא. יעד פופולארי שני הוא הפלגות אירופה הצפונית הכוללות את הפיורדים הנורבגים, האיים הבריטיים, הערים הבלטיות ואיסלנד שיוצאות לרוב מלונדון או קופנהגן. יעד פופולארי שלישי, הם האיים הקריביים עם הפלגות ממיאמי או אורלנדו ולאחריו אלסקה, יפן, דרום אמריקה ואוסטרליה עם ניו זילנד.

ויש לרונית עוד מגוון תשובות לשאלות הבוערות שלנו לאלו מביניכם ששוקלים לצאת לקרוז בחופשה הבאה שלהם - את כולן ניתן לקרוא באתר הקרוזים החדש של קבוצת פספורט - פספורטקרוז - Passportcruise

לקריאת הכתבה המלאה - המדריך המלא לקרוזיונר המתחיל - הקליקו כאן

לאתר פספורט קרוז החדש - הקליקו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: