אא

Emirates מתכוננת לקיץ עמוס במיוחד

2.6 מיליון נוסעים צפויים לטוס החודש מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי כשימי השיא צפויים ב-15 ביוני וב-6 ביולי

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB) מהווה הנמל הבינלאומי העמוס ביותר בעולם, ולכן חברת התעופה המקומית אמירייטס ממליצה ללקוחותיה לדייק בהגעתם לנמל התעופה כדי להבטיח חווית נסיעה חלקה בתקופת השיא בקיץ.

במהלך החודש הנוכחי יותר מ-2.6 מיליון נוסעי אמירייטס צפויים לצאת מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB). היום העמוס ביותר בנמל התעופה צפוי להיות לפני חופשת עיד אל אדחא בשבת הקרובה, ה-15 ביוני, ושוב בשבת ה-6 ביולי, בהן משפחות רבות יוצאות לחופשת הקיץ.

בחברה מציינים כי בתקופות שיא הנסיעות לקוחות אמירייטס צריכים לתכנן היטב את התנועה בכבישים המובילים לנמל התעופה, שכן יותר אנשים בדרך לנמל התעופה, וכן לתכנן את המעבר בתחנות השונות בנמל עצמו עד ההגעה לשערי העלייה למטוס.

בזמני שיא אמירייטס ממליצה על הגעה לנמל התעופה 3 שעות לפני ההמראה, מעבר של עמדת רשות ההגירה כשעה וחצי לפני הטיסה והגעה לשער העלייה לטיסה שעה לפני ההמראה הצפויה.

נזכיר כי חברת הדגל של איחוד האמירויות ואמירות דובאי אמנם לא חידשה עדיין את טיסותיה בקו לישראל, ועל פי הודעתה האחרונה לא תחדש עד להודעה חדשה, אך החברה השותפה שלה, פליי דובאי, המיוצגת על ידי אופן סקיי בישראל, מפעילה 6 טיסות יומיות מתל אביב לדובאי, וממנה ניתן להצטרף לטיסות המשך עם אמירייטס.

הפסקת הפעילות של טורקיש איירליינס לישראל גרמה לתנועה גדולה של ישראלים רבים הטסים כעת עם פליי דובאי מישראל לדובאי וממנה עם השותפה אמירייטס לטיסות המשך בעולם בעיקר למזרח הרחוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסנמל התעופה הבינלאומי של דובאיEmiratesFlydubiפליי דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: