אא

חם לכם? 6 הגלידריות הכי קרירות בתל אביב שאתם חייבים לעצמכם בחום הזה

מצב הרוח הירוד והחום הלוהט שגורם לכולנו להיות דביקים במיוחד ועצבניים במיוחד, מחייבים כמה כדורי גלידה להרגעת מצב הרוח. אז תתחילו ללקק

חם. דביק וטעים.  FREEPIK חם. דביק וטעים. FREEPIK

חםםםם!
אני זוכרת ימי קיץ לוהטים, כמו עכשיו, בהם הייתי משוטטת דביקה ולחה ושונאת בני אדם, מייחלת למצוא פינה קרירה, עד שהייתי קורסת לי על כסא פלסטיק באחת הגלידריות ומטביעה את נשמתי בגביע (ופל כמובן) עמוס כדורים צבעוניים, קרירים ומשמחי לבב.

גלידה היא החיים עצמם, היא מתוקה, חמוצה, קרירה ורכה, והמבינים יהנו לאכול אותה גם בחורף.
אז הנה כמה גלידריות נהדרות שלכל אחת טוויסט משלה וכולן בתל אביב.

בוזה (בגלל הקטע)

רוצים את הכל. בוזה. אנטולי מיכאלורוצים את הכל. בוזה. אנטולי מיכאלו

אחת הגלידריות היותר מיוחדות שיש. בוז'ה (גלידה בערבית) הגיעה מתרשיחא שבגליל וכבשה את תל אביב בסערה עם מוזיקה אותנטית ברקע, גביעים עבודת יד וטעמים לא מתחנפים ולגמרי כאלו שיש להם קטע מיוחד. סורבה אננס ג'ינג'ר, סורבה תפוח ירוק, וניל ושוקולד, שמנת קרם בוזה, שמנת קשיופאה (קשיו קלוי עם טופי מלוח), שוקולד עם מלח ים, גלידת קפה והל, עראק אשכוליות ועוד מלא טעמים מיוחדים לצד שעות שמחות שוות באמתע השבוע על גלידות במשקל.
החשמונאים 91, 03-546-5295 ובוולט

אוטלו (בגלל השוקולד המריר)

קשה לבחור. אוטלו , @iconzbymedioקשה לבחור. אוטלו , @iconzbymedio

אוטלו היא גלידריית בוטיק שמצליחה להביא את מכורי השוקולד וההיפסטרים לגביע אחד. הכל מהודק, מעוצב ומחומרי הגלם הטובים ביותר ועדיין יש שם אווירת שכונה קלילה מלאת שחיתות. באוטלו תמצאו פחות חמוצים ורעננים ויותר מתוקים ומתחכמים, ניל בורבון, אננס ברולה, גלידת פיסטוק, וייטנאם 64% שוקולד מריר וגרנדה 43% שוקולד חלב, חוף השנהב 69% מריר כהה טבעוני, מישמש חמוץ, יוגורט ודובדבנים ועוד.. למרות חוסר חיבתי למתוק- השוקולד המריר מהטובים שיש.
הרצל 12, דיזינגוף 165, שרונה מרקט, יורדי הסירה 1, אינשטיין 40, פנחס רוזן 65

ארטה (בגלל הגרניטה)
לחם וחמאה של ממש! ארטה. יחצלחם וחמאה של ממש! ארטה. יחצ

אחח ארטה אהובתי לא פעם, אחרי סיבוב קניות דביק בין הבסטות העייפות של שוק הכרמל הייתי קורסת לאה ומותשת אל הקרירות של הגלידרייה האיטלקית כולי מייחלת לכוס גרניטה קפה קפואה ששילבה קפאיניות גבוהה, מתיקות וכפור שהרגיעו את הכל.

ארטה היא איטלקית אמיתית. מרקו קמורלי וסיסי פגאני, זוג איטלקי עשו עלייה ולשמחת כולם הביאו את הגלידה איתם ומאז הכל היסטוריה. ארטה ממוקמת בין חנויות הבדים בנחלת בנימין ובשקט בשקט מייצרת את אחת הגלידות הטובות בארץ. אבל לא רק, לארטה יש גרניטה סיציליאנית מופלאה! בעיקר האספרסו- שילוב מוקצן של קפה קפוא, מתוק וחזק שמצליח להתמודד עם היום החם ביותר.
בין הטעמים תמצאו את הקלאסיקות אבל יש בארטה כמה טעמים שאף אחד לא מסוגל ליצור, אחד מהם זה הלחם וחמאה, גלידה שמספקת טעמים מטורפים של לחם קלוי וחמאה שמצליחים להטריף את המוח, תמצאו גם סטרטצ'לה מענגת, קפוצ'ינו, עוגת הדוכס ועוד.

ארטה. נחלת בנימין 11, תל אביב


שטפן (בגלל הגלידת פרג)
שחיתות מושלמת. שטפן. אמיר מנחםשחיתות מושלמת. שטפן. אמיר מנחם

שטפן היא קונדיטוריה אוסטרית מופלאה שאם לא הכרתם עד עכשיו- רוצו ומהר. יש בה כל מה שצריך כדי להרגיש ולו לשעה שאתם בחו"ל. עוגות קלאסיות מופלאות, שטרודל תפוחים מטורף, קפה וינאי משובח וגלידה מדהימה שכמעט ואין בה סוכר והיא עדיין נהדרת. איך כל זה קורה? שטפן הבעלים הוא בעל ידע בכימיה של מזון והוא מצליח, בשיטות הסודיות שלו, להגיע למתיקות נהדרת ומאוזנת גם בלי תועפות סוכר ועם המון טעם של פרי. יש גלידת וניל באטרפליי בגוון תכלת (שנוצר מפרח זרעי האפונה), גלידת קייזר שמארן שמנמנה, גלידת קפה, גלידת פיסטוק ושפע של סורבטים מרעננים שמקררים כל יום לוהט אבל האטרקציה האמיתית היא גלידת הפרג שעשויה משפע של פרג טרי והיא אחת הגלידות היותר מיוחדות שתאכלו.
טשרניחובסקי 21, 03-5799-788

הקסטה (בגלל אייל שני והמרשמלו השרוף)
מרשמלו שרוף בגביע. אייל שני. צילום אוסנת גואטהמרשמלו שרוף בגביע. אייל שני. צילום אוסנת גואטה

תגידו מה שאתם רוצים על אייל שני, הבנאדם גאון!, לא משנה מה הוא עושה, יוצא לו טעים ומשמח. אני מודה שאני מחבבת אותו במיוחד ואם עוד לא יצא לכם לאכול מהגלידה שלו בפארק המסילה אז רוצו. לא בגלל שזה אייל שני אלא בגלל שיש לגלידה הזו מרקם של ענן, ענן של אושר טהור וגם בגלל הטעמים המגניבים שבראשם עומד המרשמלו השרוף שהוא לא פחות מיצירת מופת אותה חיסלתי כבר לא מעט פעמים. חוץ מכל אלו תמצאו טעמים כגון אורז קלוי, לחם מחמצת, לימון חלב, חמאה מרווה, ארל גריי, קרם פרש שמן זית, שוקולד מריר ורוזמרין ועוד. דווקא הקסטות לא הלהיבו אותנו אבל האפוגטו היה נהדר
יהודה הלוי 12, פארק המסילה

פרדיסו דל ג'לטו (בגלל הטוויסט של השוק)
מנדרינות של אושר. פרדיסו. אינסטגרםמנדרינות של אושר. פרדיסו. אינסטגרם

גלידרייה מופלאה ששייכת לשני אחים שעלו ארצה ממילאנו והביאו גם הם גלידה איטלקית אמיתית לא פחות מאל שוק בצלאל המתפתח. עם שפע של טעמים איטלקיים קלאיים לצד כמה שיחוקים מקומיים, פרדיסו הופכת להיות אחת הגלידריות היותר פופולאריות. בין הטעמים: סטרצ'יאטלה, קרם חלב, קסטה סיציליאנית, נוצ'ולה, צנוברים. היופי בפרדיסו הוא השילוב בין איטליה לשוק הכרמל, הקירבה לחומרי גלם ופירות טריים מייצרת שפע של טעמים מדהימים כגון סורבה תאנים נהדר, גלידת תמרים, פיסטוקים ומי ורדים, מנדרינות וכל מה שהשוק מציע, לצד שפע של שקדים מקורמלים ואפילו קרפים
בית לחם 3 שוק בצלאל תל אביב


וכמה מילים נוספות

יש פה עוד שפע של גלידריות נהדרות כגון הסיצילאנית מלאת טעמי השוקולד ועוגות הגלידה, לג'נדה, גולדה ואניטה שמביאות בכל רגע נתון טעמים מטורפים מלאי באז אינסטגרמי וטעמים משוגעים, בונה בונו עם טעמים מיוחדים ממש ואפילו סופטי היחסית חדשה אבל המגניבה ביהודה מכבי שמביאה בשורה אחרת לגלידות האמריקאיות.
כולן נהדרות וכולן יודעות יפה לקרר את הקיץ הדביק ולכולן יש מקום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גלידהפספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: