אא

שמש וחופים חלומיים: Iberia Express תפעיל טיסות לשני יעדים חדשים

חברת התעופה הספרדית תטוס לבארי, איטליה, מעתה ועד ה-8 בספטמבר ולהרקליון, יוון, עד ל-7 בספטמבר. במהלך עונת הקיץ, Iberia Express מפעילה גם טיסות ליעדים בצפון אירופה, כמו איסלנד ואדינבורו, עם עד שלוש תדירות שבועיות

הרקליון כרתים. צילום: SHUTTERSTOCK הרקליון כרתים. צילום: SHUTTERSTOCK

Iberia Express, מובילת הלואו קוסט בנמל התעופה מדריד-בראחס, ממשיכה לחדש כמה מהמסלולים העונתיים הבולטים בתוכנית הקיץ שלה, ועתה מגיע תורם של שני יעדים בינלאומיים מרכזיים בעונת הקיץ הזו: בארי, איטליה והרקליון, כרתים.

חברת התעופה מחדשת את הפעילות לבארי מעתה ועד ה-8 בספטמבר ולהרקליון עד ל-7 בספטמבר. בשני המקרים היא תציע שתי טיסות שבועיות בימי שישי וראשון לבארי, ובימי חמישי ושבת לכרתים.

Iberia ExpressIberia Express

כרטיסים לטיסות אלו זמינים כעת באתר החברה. באמצעות קלאב אקספרס, מועדון החברות של חברת התעופה ברישום חינם, יוכלו הנוסעים לקבל את המחיר הטוב ביותר בטיסות, בנוסף למציאת מבצעים ויתרונות נוספים.

איזבל רודריגז, המנהלת המסחרית של Iberia Express, מציינת כי "כרתים ובארי הם שניים מיעדי השמש והחוף האטרקטיביים ביותר במפת המסלולים הבינלאומית שלנו, ומלווים אותנו מאז 2017 ו-2019, בהתאמה. השנה אנו ממשיכים לקדם את הקווים כמענה לביקוש המשמעותי מצד לקוחותינו”.

כרתים מציעה למבקרים יותר מאלף קילומטרים של חופים עם חול לבן דק וים צלול. בנוסף להיותו האי הגדול ביותר ביוון, זוהי ארץ מלאת ניגודים ועושר, המפורסמת בזכות המיתוסים, האגדות והמסורות שלה ובהיצע התרבותי שלה.

צילום: ניצן אביטלצילום: ניצן אביטל

בארי, הממוקמת בדרום איטליה, היא עיר מלאה במקומות מקסימים וחופים אידיאליים כמו אלו של פוליה, בעקב המגף האיטלקי. האוצר הגדול ביותר שלה הוא העיר העתיקה שלה, שבה המטיילים יכולים לבקר באבני חן כמו בזיליקת סנט ניקולאי המופלא או ליהנות מהגסטרונומיה שלה המבוססת על דגים טריים, מוצרים מקומיים ומסורות מעולות.

בארי. צילום: Shutterstockבארי. צילום: Shutterstock

הקיץ הוא גם זמן מושלם לטייל ביעדים בצפון אירופה.
מסוף מרץ ועד חודש אוקטובר, Iberia Express מציעה גם טיסות ליעדים אטרקטיביים נוספים, כמו אדינבורו - שם היא מפעילה שלוש טיסות שבועיות, מדי שלישי, חמישי וראשון - ורייקיאוויק, באיסלנד. - עם עד שלוש טיסות שבועיות בחודשים יוני, יולי ואוגוסט.

נזכיר כי Iberia Express חידשה את טיסותיה לישראל לאחר הפסקה בשל המלחמה.

רייקיאוויק בירת איסלנד. צילום: 123rfרייקיאוויק בירת איסלנד. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: iberiaאיבריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: