אא

עם הגדלה של כ-10% בקיבולת המושבים: דלתא אייר ליינס מציגה את יעדי הסקי החדשים שלה

החל מה-21 בדצמבר 2024, חברת התעופה האמריקאית תפעיל את את לוח הטיסות ליעדי הסקי בארה"ב הגדול ביותר שלה, שיכלול טיסות מלוס אנג'לס, לצד קווים ליעדי סקי מאטלנטה, מיניאפוליס וסולט לייק סיטי

אתר סקי בקולורדו. Shutterstock אתר סקי בקולורדו. Shutterstock

בזמן שבישראל שורר שרב כבד עם טמפרטורות קיצוניות, דלתא אייר ליינס מתכננת להפעיל את לוח הסקי החורפי הנרחב ביותר שלה עד כה, ותגדיל את קיבולת המושבים בכמעט 10% בהשוואה לשנת 2023.

בלוח טיסות החורף דלתא תשיק קו יומי ישיר מלוס אנג'לס לג'קסון הול (JAC) וקו חדש לסאן ואלי, איידהו (SUN). בינתיים, לקוחות במיניאפוליס, אטלנטה וסולט לייק סיטי ייהנו גם מקווים נוספים ליעדי סקי איקוניים ברחבי המערב.

"דלתא יוצרת קשרים חיוניים מהמרכז ההולך וגדל שלנו ומהמתקנים החדישים ביותר בלוס אנג'לס וברחבי ארה"ב. המטרה היא לחבר לאתרי הסקי המובילים בהישג יד בחורף הזה", אמר Joe Esposito, סגן נשיא בכיר של דלתא לתכנון רשתות. "עם לוח הטיסות שלנו לחורף, ללקוחות יש יותר אפשרויות מתמיד, עם עד 190 טיסות שבועיות ליעדים שהלקוחות שלנו הכי רוצים לטוס אליהם, בשילוב עם שירותי הפרימיום והשירותים שהלקוחות שלנו תמיד נהנים מהם."

מלוס אנג'לס (LAX): השער לפסגות מושלגות
לוח טיסות הסקי של דלתא מלוס אנג'לס בחורף הקרוב יתהדר בגידול של 25% בקיבולת המושבים. בנוסף לטיסות יומיות לג'קסון הול וקו לאספן לאורך כל השנה, דלתא מחזירה גם טיסות יומיות לבוזמן (BZN) ווייל (EGE) קו חדש בשבת לעמק השמש המדהים.

jacksonhole. צילום: דלתאjacksonhole. צילום: דלתא

לדברי החברה, לא משנה היעד, ה-Sky Way המשוכלל שלה בלוס אנג'לס מבטיח מסע חלק מההתחלה ועד הסוף. טרמינל 3, מתחם של 1.2 מיליון רגל רבוע ו-27 שערים, מגדיר מחדש את נוחות הנסיעה עם לובי צ'ק-אין מרכזי, מחסום ביטחוני מורחב ומועדון דלתא סקיי עטור פרסים. לקוחות Delta One נהנים מאזור צ'ק-אין בלעדי, נתיב סינון TSA פרטי וגישה ישירה למועדון Delta Sky. בנוסף, לקוחות זכאים יכולים להשתמש ב-Delta Digital ID בלוס אנג'לס (LAX) לצורך בדיקת תיקים ואבטחה ללא מגע ידיים.

ממיניאפוליס (MSP): עוד פלאי חורף
דלתא גם מרחיבה את פעילותה בחורף לנוסעים ממינאפוליס. בעונה זו, חברת התעופה תחדש את השירות לסטימבואט ספרינגס, קולורדו (HDN) וג'קסון הול, שתיהן יפעלו מדי יום בתקופת החגים, תוך התרחבות משירות בשבת בלבד בשנת 2023. ועם טיסות כל השנה לבוזמן (BZN), לקוחות יכולים ליהנות ממפלט אל ההר היפה בכל עת של השנה.

לקוחות Delta Sky Club הטסים ממינאפוליס יכולים ליהנות מזמן מנוחה במועדון השלישי של חברת התעופה שפתח את שעריו באביב 2023. זה הוסיף יותר מ-21,000 רגל רבוע של שטח פרימיום לפורטפוליו הטרקלין של דלתא, מה שהפך אותו לגדול ביותר בבסיס דלתא במיניאפוליס.

מאטלנטה (ATL) ומסולט לייק סיטי (SLC):
מהמרכז הגדול ביותר של דלתא, אטלנטה (ATL), לקוחות יכולים כעת לצפות להזדמנויות נוספות לגלות את בוזמן, מכיוון שחברת התעופה משפרת את הקו עם טיסה יומית שנייה.

דלתא כבר מציעה טיסות יומיות מאטלנטה לרשימת גני עדן מושלגים אחרים בחורף הקרוב: אספן, וייל, סטימבוט ספרינגס, מונטרוז/טלורייד, קולורדו (MTJ) וג'קסון הול. החברה אף מפעילה את הקו לאספן במהלך כל השנה.

מסולט לייק סיטי, הטיסות היומיות של דלתא לבוזמן, ג'קסון הול וסאן ואלי, הן הכרטיס לכמה מהמדרונות עוצרי הנשימה במדינה.

הנוכחות של דלתא בסולט לייק סיטי גדלה באופן משמעותי בשנים האחרונות, בדגש על השקת מגרש A בשטח של 900,000 רגל מרובע בשנת 2020. המתחם כולל כעת 19 מסעדות וחנויות חדשות, יחד עם 50 שערי דלתא עם עוד עד 2027.

לקוחות זכאים יכולים גם להתחיל את המסע שלהם עם נופי הרים ציוריים במועדון ה-Delta Sky בסולט לייק סיטי. טרקלין רחב ידיים זה בשטח של 28,000 רגל מרובע כולל מרפסת סקיי באוויר הפתוח מקורה עם נוף מדהים של רכס הוואסאץ', ואח של 360 מעלות במרכזו.

נזכיר כי לפני שבוע נחתה לראשונה חברת התעופה האמריקאית בישראל לאחר הפסקה של שמונה חודשים מאז פרוץ המלחמה.

דלתא חזרה לישראל. צילום: ניר צדיקוביץ'דלתא חזרה לישראל. צילום: ניר צדיקוביץ'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: