אא

קבוצת לופטהנזה מתחדשת: משיקה טכנולוגיית eSIM לשיפור שירותי התקשורת לנוסעים

בהמשך לשילוב מוצלח של הטכנולוגיה בטיסות SWISS, מעתה היא זמינה גם בטיסות אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ולופטהנזה, ותספק לנוסעים שירותי נתונים ניידים במחירים נוחים

SWISS, לופטהנזה ואוסטריאן. צילום: קב' לופטהנזה SWISS, לופטהנזה ואוסטריאן. צילום: קב' לופטהנזה

חברת eSIM Go הכריזה השבוע על השותפות שלה עם קבוצת לופטהנזה לאספקת שירותי נתונים ניידים eSIM לנוסעים בחברות התעופה שלה.

בעקבות ההשקה המוצלחת של שירותי התקשורת בטיסות חברת SWISS באמצעות חברת eSIM Go, החליטה קבוצת לופטהנזה להשיק את טכנולוגיית eSIM גם בחברות התעופה האחרות של הקבוצה: אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ולופטהנזה, במטרה לשפר את חווית הנסיעה לנוסעים ולספק להם שירותי נתונים ניידים במחירים נוחים.

שירותים אלה, המופעלים ע"י Powered by Breeze של חברת eSIM Go, יאפשרו לנוסעים להישאר מחוברים ביותר מ-150 מדינות. Powered by Breeze מציעה חבילות נתונים גמישות דרך יותר מ-245 רשתות גלובליות, כולל למעלה מ-250 רשתות 5G, התומכות במגוון רחב של סמארטפונים מודרניים.

ביל מק'קים, סמנכ"ל נסיעות בחברת eSIM Go, אמר: "השותפות החדשה מחזקת את מעמדה הדומיננטי של eSIM Go בתעשיית התעופה, ומגדילה את כלל השוק עבור פתרונות ה-eSIM לנסיעות בעוד 100 מיליון נוסעים בשנה. eSIM Go כבר הקימה שותפויות עם חברות תעופה רבות, כמו גם עם שדות תעופה.

שותפות זו עם eSIM Go תעניק גישה חלקה ונטולת טרחה לתוכניות נתונים ניידים להרבה יותר לקוחות בשנת 2024, ותספק להם אלטרנטיבה משתלמת יותר לנדידת נתונים מסורתית. בין אם נוסעים לעסקים או פנאי, שמירה על קשר היא חלק חשוב יותר ויותר מחוויית הטיול עבור הלקוחות שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהSWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: