אא

מככבת לא רק באוויר: Virgin משיקה הקיץ את המלון הראשון שלה במקום שהכל התחיל

רשת המלונות מקבוצת Virgin חוזרת לשורשים ומשיקה את המלון הראשון שלה בלונדון. ריצ'רד ברנסון בעלי הקבוצה: "ב-Virgin, אנחנו נמצאים בכל תעשיית הנסיעות כבר יותר מ-40 שנה, מהיבשה, לאוויר, לים - אפילו לחלל"

Virgin Hotels London-Shoreditch. צילום: Virgin Virgin Hotels London-Shoreditch. צילום: Virgin

רשת מלונות Virgin נוחתת בלונדון ותשיק את המלון הראשון שלה בבירת אנגליה ב-1 באוגוסט 2024.

המלון בן 120 החדרים ממוקם בלב הפועם של שורדיץ', ואמור להפוך לתוספת מושכת את העין לנוף המזרחי.

המלון יציע ​​חוויות ברמה גבוהה; מבר נוצץ על הגג, בריכה, מסעדה, מועדון חברים פרטי וחדרי טיפולים. BiBo, המסעדה הספרדית הקיימת בנכס, תישאר פתוחה בשיתוף עם השף המפורסם בעולם, דני גרסיה. באופן דומה, בר הלובי ובית הקפה הקיימים - Christina's - יישארו פתוחים, לפני שיהפכו למזללה ייחודית ב-2025.

מבחינת חלל הפנים, המלון יצויד במיטות ומזרנים מוגנים בפטנט של Virgin Hotels, מקררי Smeg אדומים, וסוויטה בקטגוריה מובילה בשם Richard's Flat. לכל האורחים תהיה גישה לאפליקציית Lucy החדשנית, המעניקה שליטה מלאה בחדר דרך הטלפון הנייד של הלקוח.

בהתייחסו להודעה, אמר ריצ'רד ברנסון: "כולנו שמחים לחלוטין על כך ש-Virgin Hotels Collection תפתח מלון בלונדון. מאז הקמת מלונות Virgin, הכוונה שלנו הייתה ללונדון; מקום שכל כך הרבה מהלקוחות שלנו קוראים לו בית, או מכנים אותו כאחד היעדים האהובים עליהם - וכמובן המקום שבו התחיל הסיפור של Virgin.

ב-Virgin, אנחנו נמצאים בכל תעשיית הנסיעות כבר יותר מ-40 שנה, מהיבשה לאוויר, לים - אפילו לחלל. ההצלחה שלנו נובעת מזיהוי היכן אנחנו יכולים לעשות את ההבדל. לקוחות Virgin Atlantic תמיד אמרו לי שאנחנו נותנים להם חוויה נפלאה בשמיים, אבל אין להם את אותה חוויה של Virgin כשהם נוחתים ובכן, סידרנו את זה בלאס וגאס, ניו יורק, אדינבורו ועכשיו גם בלונדון."

בהמשך להתרחבותו הגלובלית האסטרטגית, הנכס יהפוך למיקום ה-17 של Virgin Hotel Collection - ויביא נקודת מגע נוספת לעיר שבה הכל התחיל עבור ריצ'רד ברנסון וקבוצת Virgin. הכרזה זו באה לאחר הנכס החדש Finch Hattons שמצטרף לאוסף Virgin Hotels, לאחר ההשקות של Virgin Hotels Edinburgh ו- Virgin Hotels New York בשנת 2023.

Virgin בלונדון יהווה חלק מהסכם ארוך טווח בין Virgin Hotels ו-Reuben Brothers - מובילים עולמיים בהשקעות ופיתוח נדל"ן. זה יביא את המותג האייקוני של Virgin לאחת מהשכונות התוססות ביותר של לונדון, הידועה בסצנת הטכנולוגיה, האופנה, התרבות והאמנות היצירתית שלה.

מנכ"ל Virgin Hotels Collection, ג'יימס ברמינגהם, אמר: "השנה ימלאו 10 שנים ל-Virgin Hotels ואיזו דרך לחגוג זאת כאשר אנו מכריזים על המלון החדש שלנו באחת הערים המפורסמות בעולם.

"אני באמת שמח שורדיץ', לונדון תהיה בית למיקום הבא של מלונות Virign ואיזה מיקום יוצא דופן זה יהיה. אנו מתגאים בכך שיש לנו מלונות במיקומים הטובים ביותר ברחבי ערי המפתח שלנו, ו-Virgin בלונדון יהיה במוקד של אחד האזורים התרבותיים והיצירתיים ביותר בעיר.

"אני אסיר תודה ל-Reuben Brothers על שהפקידו אותנו להחיות את המותג Virgin Hotels בבניין המדהים הזה ולהביא כתם אדום לשורדיץ' על ידי הצגת חווית המלון החדשנית, הלבבית והאישית שלנו, בהובלת האנשים הנפלאים שלנו לאורחים העתידיים שלנו בלונדון."

Virgin Hotels London-Shoreditch. צילום: VirginVirgin Hotels London-Shoreditch. צילום: Virgin

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Virgin Atlantic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: