אא

נמל הית'רו בתנופה: שיא היסטורי של 7.2 מיליון נוסעים בחודש מאי

בנמל העמוס ביותר באירופה עברו ב-12 החודשים האחרונים יותר מ-81 מיליון נוסעים, ובעונת הקיץ הקרובה הוא צפוי לרשום שיאי נוסעים חדשים

נמל הית'רו. צילום: shutterstock נמל הית'רו. צילום: shutterstock

נמל הית'רו לונדון ממשיך לשבור שיאי נוסעים. בתום חודש מאי רשם הנמל שיא של 12 חודשים רצופים עם יותר מ-81 מיליון נוסעים בנמל התעופה.

יתר על כן, הית'רו גם חווה חודש מאי העמוס ביותר אי פעם - 7.2 מיליון נוסעים. זו הפעם הראשונה בתולדות נמל התעופה שמספר הנוסעים במאי עולה על 7 מיליון.

תומס וולדבי, מנכ"ל נמל הית'רו, אמר: "טיפול ב-81 מיליון נוסעים לא רק עוזר ליצור זיכרונות חופשה נפלאים. מה שחשוב הוא קשרי הסחר והעסקים החיוניים, שמרכז תעופה כמו הית'רו יוצר עבור כלכלת בריטניה".

נוסעים בנמל התעופה הגדול ביותר בבריטניה והעמוס ביותר באירופה צריכים להיות מוכנים לצפיפות ולהמוני נוסעים בקיץ הקרוב.

לקראת עונת הנסיעות בקיץ, עפ"י תחזיות הנוסעים הבינלאומיות, שערכו חברות תיירות אמריקאיות, לונדון, שהיא באופן קבוע יעד הנסיעות הבינלאומי המוביל של האמריקאים, ניצבת בראש טבלאות ההזמנות הבינלאומיות, ואחריה פריז, טוקיו, רומא וקנקון.

"לונדון היא בעקביות עיר מבוקשת עבור אמריקאים... לונדון - ניו יורק היא אחד הנתיבים הגלובאליים העמוסים ביותר בתעופה" מציין אתר התיירות going,com, שבחן אף מחירי טיסות בקו בשנה האחרונה, וגילה מחירים זולים במיוחד של JetBlue ושל Norse.

בעונת הקיץ נמל הית'רו צפוי אף לרשום שיאי נוסעים חדשים, גם בזכות תיירות הפנאי הגואה וגם בזכות אירועי ספורט ותרבות גדולים, כמו טורניר הטניס של ווימבלדון וסיבוב הופעות של הזמרת טיילור סוויפט באצטדיון וומבלי בלונדון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לונדוןהית'רו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: