אא

ההגה בידיים שלכם: המדריך המלא לשייט נהרות עצמאי

מה דעתכם על צימר צף על פני הנהר, כזה שמאובזר בכל מה שצריך, החל ממיטות נוחות עם מצעים ומגבות ועד מנגל ומיקרוגל? בדקנו את הטרנד הלוהט בנהרות ותעלות אירופה

חברת Locaboat בשייט נהרות בגרמניה. צילום: shutterstock חברת Locaboat בשייט נהרות בגרמניה. צילום: shutterstock

נתחיל ממה שחשוב באמת. כדי לצאת לשייט נהרות עצמאי, כלומר להשיט לבד סירה, לא צריך רישיון. עוברים הכשרה והופ, נזרקים למים העמוקים.

שייט בין הנהרות והתעלות הציוריים של אירופה, כך אומרים יודעי דבר, הוא ענף תיירותי שצובר תאוצה. למה? כי הוא מספק לאוהבי הז'אנר תיירות מזווית אחרת. כלומר, מאפשר לראות מקומות שלא בדרך היבשה. חוויה שבה הנוף משתנה בכל רגע מבלי שתצטרכו ללכת יותר מידי או לארוז כל יום ולהמשיך למלון הבא.

"אנחנו עדים לגידול יפה בביקושים לחופשות שייט נהרות עצמאי", אומר לפספורטקרוז אייל כהן, מנהל מחלקת השייט בחברת אופיר טורס, המשווקת חבילות שייט נהרות עצמאי. לדבריו, "ייתכן וזה בגלל התקופה הנוכחית שבה ישראלים מרגישים בטוח יותר לשייט בנהרות אירופה הרחק ממקומות הומי אדם, אך גם בגלל העובדה שישראלים רבים מחפשים לגוון עם חופשה אחרת".

לאתר פספורט קרוז החדש - הקליקו כאן

מתי מומלץ לצאת לשייט באירופה?

כהן: החודשים המתאימים ביותר הם אפריל עד אוקטובר.

למי מתאים שייט נהרות עצמאי?

מתאים למשפחות וזוגות וגם לקבוצות חברים שרוצים טיול קצת אחר. זו הזדמנות לטעום כמה יעדים ולחוות את ערי אירופה מהמים. שייט עצמאי מאפשר גם לעגון עם הסירה במקומות המתאימים ולצאת לטיול רגלי בעיר או בטבע.

איך מתחילים לתכנן חופשה כזו?

קודם כל צריך להבין כמה אנשים תהיו. לאחר מכן צריך לבחור את היעד ממנו רוצים להתחיל. יש שיקולים רבים כמו מחירי הטיסות ליעדים ומזג האוויר ביעד. כמו כן, דרוש תכנון מבחינת האטרקציות שרוצים לראות בכל יעד.

האם צריך רישיון כדי להשיט סירה באופן עצמאי?

אין צורך ברישיון. מקבלים תדרוך קצר וכעקרון כל אחד יכול להשיט את הסירה ללא קושי. מנגד, בחלק מהאזורים בגרמניה כן נדרש רישיון שייט בתעלות.

מה עוד בסירות? כמה עולים הדלק והביטוח? מה לגבי WIFI וכמה עולה חבילת שייט עצמאי בנהרות אירופה? כל התשובות בכתבה המלאה באתר הקרוזים החדש של קבוצת פספורט - פספורטקרוז -לכתבה הקליקו כאן

לאתר פספורט קרוז החדש - הקליקו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: