אא

נכנס לתוקף: הסכם הקוד-שייר בין JetBlue ו-British Airways אושר ע"י משרד התחבורה האמריקאי

ההסכם, שהוגש בסוף מאי ואושר בשבוע שעבר ע"י משרד התחבורה האמריקאי (DOT), כולל 75 קווי פנים בארצות הברית מניו יורק ומבוסטון המופעלים ע"י ג'ט-בלו ו-17 קווי פנים אירופיים מלונדון המופעלים ע"י בריטיש איירווייס

 צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

הסכם הקוד-שייר בין JetBlue ו-British Airways, שהוגש בסוף מאי, אושר בשבוע שעבר ע"י משרד התחבורה האמריקאי ונכנס לתוקף רשמי.

"אנו שמחים על אישור משרד התחבורה האמריקאי (DOT) להסכם שיתוף קוד הדדי בין JetBlue ל-British Airways", אמר דובר חברת התעופה JetBlue. "עם שיתוף הקוד החדש לקוחות יוכלו להזמין בצורה חלקה כרטיס בודד לנסיעות בשתי חברות התעופה ולטוס לרשת מורחבת של יעדים ברחבי אירופה וארה"ב".

הסכם שיתוף הקוד יאפשר לחברות תעופה להציב את הקוד שלהן בקווים המופעלים על ידי חברת התעופה השנייה ולמכור כרטיסים לטיסות אלו באתרי האינטרנט שלהן ללא הגבלת זמן. לדוגמה, נוסעים המזמינים טיסת JetBlue בתוך ארה"ב עשויים לראות קוד של British Airways מצורף לכרטיס שלהם, ולהיפך עבור טיסות באירופה.

עם זאת, שותפות זו תכסה רק קבוצה מוגבלת של קווים של שתי חברות התעופה. אלה כוללים 75 טיסות פנים מניו יורק ומבוסטון המופעלות על ידי JetBlue ו-17 טיסות פנים אירופיות מלונדון המופעלות על ידי בריטיש איירווייס.

עבור JetBlue ההסכם הוא בעל חשיבות רבה, שכן החברה פועלת להגדלת הרשת האירופית שלה. בשנת 2021 השיקה חברת התעופה את טיסות הפתיחה הטרנסאטלנטיות שלה מבוסטון ומניו יורק לשדות התעופה הית'רו וגטוויק בלונדון, ומאז הוסיפה קווים לאמסטרדם, פריז, דבלין ואדינבורו, ובאמצעות ההסכם עם בריטיש תוכל להציע לנוסעיה מגוון יעדים אירופיים נוספים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייסJetBlue

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: