אא

אושרה סלילת שבילי אופניים בחולון בהיקף של עשרות מיליוני שקלים

שרת התחבורה שערכה סיור עם ראש עיריית חולון הנחתה לדרגים המקצועיים, לתעדף סלילת שבילי אופניים חדשים באזורי הסיכון, לצד טיפול בתשתיות והגברת האכיפה במקום, בשיתוף עם העירייה. עוד דנו הצדדים בחיבור התחבורתי של העיר הוותיקה עם החדשה וחיבורים חדשים לכבישי איילון

צילום: Shutteerstock צילום: Shutteerstock

שרת התחבורה מירי רגב אישרה סלילת שבילי אופניים בעיר חולון בהיקף של עשרות מיליוני שקלים תוך מתן דגש על מוקדי סיכון.

השרה ערכה היום (א') סיור מקצועי בעיר חולון, יחד עם ראש העירייה, שי קינן, הדרג המקצועי ומנכ"לי חברות התשתית במשרד התחבורה, במטרה לעמוד מקרוב על התפתחות תשתיות התחבורה בעיר שעוברת בשנים האחרונות פיתוח תחבורתי נרחב.

בישיבה מקצועית שנערכה בבניין העירייה לאחר הסיור, נדונו החיבור התחבורתי של העיר הוותיקה עם החדשה וחיבורים חדשים לכבישי איילון, תכנון של תגבור קווי התחבורה הציבורית בעיר, בדגש על השכונות הוותיקות ול'האב' התחבורתי בראשון לציון.

בנוסף, קיבלה השרה רגב את המלצת חברת נתיבי ישראל, להשאיר את רמפות הכניסה והיציאה מחולון לכביש 4 ולבחון את הרחבתו של גשר שדרות ירושלים לטובת הוספת מדרכה ותחנות על הגשר בממשק עם הרק"ל – הקו הירוק.

צילום: משרד התחבורהצילום: משרד התחבורה

לאור נתוני הרלב"ד שהוצגו בישיבה והצביעו על עלייה בתאונות הדרכים בחולון, הנחתה שרת התחבורה את הדרגים המקצועיים, לתעדף סלילת את שבילי האופניים החדשים באזורי הסיכון שנקבעו ע"י הרלב"ד, לצד טיפול בתשתיות והגברת האכיפה במקום, בשיתוף פעולה עם העירייה.

נזכיר כי התוכניות לסלילת שבילי אופניים בחולון ובגוש דן נמצאות על המדף כבר שנים רבות.

השרה מירי רגב: "חולון היא עיר מרכזית במדינת ישראל, שצפויה להכפיל את עצמה במהלך השנים הקרובות. לצד הסכמי הגג לבנייה, ישנה חשיבות רבה להסכמי גג תחבורתיים ולראייה מערכתית בכל נושאי התחבורה, שיספקו מענה ראוי לתושבים וישמרו על רציפות תחבורתית ועל ביטחונם של משתמשי הדרך".

ראש עיריית חולון, שי קינן: "שרת התחבורה, מירי רגב, היא ידידה ותיקה של העיר חולון. קיימנו היום ישיבה יחד עם גורמי המקצוע, במטרה לקדם שורה של פרויקטים תחבורתיים מקומיים בתחומי העיר, שללא ספק ישפרו וישדרגו את איכות חייהם של התושבים ויסייעו בהפחתת הגודש ובחיבור לעורקי התחבורה המרכזיים בגוש דן. אני מודה לשרת התחבורה ולגורמי המקצוע על שיתוף הפעולה הפורה וההדוק עם הנהלת העיר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מירי רגב שרת התחבורהמשרד התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: