אא

״ארקיע תוכל להמשיך להיטיב עם תושבי אילת, רק אם יאפשרו לה פעילות אחידה בטרמינל 1״

לאחר ההחלטה לסבסד את טיסות הפנים של תושבי אילת, עוז ברלוביץ מנכ״ל ארקיע, מתריע כי מדובר בהטבה מוגבלת וזמנית בלבד ואומר: ״הדרך היחידה להבטיח לתושבי אילת, מחירי טיסה מוזלים באופן שיגביר את תדירות הטיסות בקו נתב"ג- רמון, הינה באמצעות ריכוז כלל פעילותה של ארקיע בטרמינל 1״

צילום: גל רוזה צילום: גל רוזה

לאחר ששרת התחבורה מירי רגב אישרה הבוקר (ב׳) את סבסוד טיסות הפנים עבור תושבי אילת וחבל אילות, מנכ״ל ארקיע מברך את ההחלטה אך מתריע על הצעדים שצריכים להתבצע כעת.

ברלוביץ בפניה לשרת התחבורה מירי רגב, מציין כי הדרך היחידה להבטיח לתושבי אילת וחבל אילות, מחירי טיסה מוזלים לאורך זמן ובאופן שיגביר את תדירות הטיסות בקו נתב"ג- רמון, הינה באמצעות ריכוז כלל פעילותה של ארקיע בטרמינל 1.

עוד נמסר בהודעה הרשמית של חברת התעופה כי ב-7.10 עם פרוץ המלחמה, הפעילות בקו נתב"ג - אילת ירדה משמעותית. רוב הפעילות הפכה להיות של מפונים ומשפחות החטופים. המדינה סבסדה את הזכאים וארקיע נכנסה תחת האלונקה. החברה מוכנה ותוכל להמשיך להיטיב עם תושבי אילת, אך ורק אם יאפשרו לה פעילות אחידה בטרמינל 1.

כאמור, ארקיע מתריעה כי מדובר בהטבה מוגבלת, שתסתיים תוך זמן קצר וכי היא הציגה לשרת התחבורה, למנכ"ל המשרד ולכלל גורמי המקצוע את מתווה ריכוז הפעילות בטרמינל 1, באופן שיבטיח לוח טיסות מוגבר, מורחב ומסובסד בקו נתב"ג–אילת.

כמו כן, החברה קוראת לשרת התחבורה, להמשיך ולקדם את המדיניות המיטיבה עם תושבי אילת וחבל אילות ולאפשר את ריכוז הפעילות בטרמינל1.

צילום: ארקיעצילום: ארקיע

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעמשרד התחבורהעוז ברלוביץמירי רגב שרת התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: