אא

המאבק על טרמינל 1: ישראייר ערכה פגישה עם נציגי משרד התחבורה

אנשי חברת התעופה הציגו את תכנית המעבר לטרמינל 1, תוספת הטיסות לאילת והיתרונות בהגדלת הסלוטים של החברה בטרמינל. מחר (ה') ייפגשו אנשי חברת ארקיע את נציגי המשרד אשר ידונ גם כן במעבר לטרמינל המבוקש

טרמינל 1 נתב"ג (צילום: רשות שדות התעופה) טרמינל 1 נתב"ג (צילום: רשות שדות התעופה)

חברות התעופה ישראייר וארקיע ממשיכות להיאבק על העברת כלל פעילותן לטרמינל 1 בנתב"ג.

לטענת החברות, המהלך ייעל להן את העבודה, יחסוך כסף, וככה הן תוכלנה גם להגדיל את תדירויות הטיסות לעיר אילת שמאוד ירדה במרוצת החודשים האחרונים כי החברות העדיפו לטוס יותר בטיסות הבינלאומיות שם הן מרוויחות יותר מבחינה כלכלית.

לאחר שבסוף החודש שעבר נפגשו אנשי משרד התחבורה ואנשי רשות שדות התעופה עם נציגי ארקיע וישראייר יחד , כעת הם עברו לפגישות של נציגי משרד התחבורה יחד עם נציגים של כל אחת מהחברות לחוד לפגישת עבודה.

אתמול (ג', 18 ביוני) נפגשו לפגישה עם אנשי ישראייר שהציגו מבחינתם את תוכנית החברה והבהירו מדוע המהלך קריטי עבורם, כאשר הסבירו כי החברה מתכננת לבצע מספר שיא של כ-780 קטעי טיסה בפעילות הבינלאומית בחודש יוני. בהמשך, בחודש אוגוסט המספר עוד צפוי לעלות, עם קליטתם של שני מטוסי אירבוס A-320 נוספים.

כיום, מפעילה ישראייר כ-40 טיסות שבועיות מטרמינל 1. "העמדה של ישראייר הינה כי הגדלה פרמננטית של כמות הסלוטים מטרמינל 1 - כמות סלוטים שלא תפחת מ- 70 טיסות שבועיות, המהוות כאמור כחמישים אחוזים מסך הטיסות הבינלאומיות של ישראייר, תוכל להניב תוספת של טיסה עד שתי טיסות בממוצע ליום לאילת".

מחר (ה') יפגשו גם נציגי חברת ארקיע עם נציגי משרד התחבורה, זאת על מנת להציג גם את עמדתם לגבי המעבר לטרמינל 1 והיתרונות שבמהלך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירארקיעטרמינל 1נתב"גנמל התעופה בן גוריוןמשרד התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: