אא

רוצים חו"ל, עושים חו"ל: הקמפיין החדש של ארקיע יוצא לדרך

חברת התעופה משיקה היום (ד') קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית החדשה ליטל שוורץ, בסימן המגמות והיעדים החדשים של החברה לקיץ 2024 וביניהם היעדים המבוקשים לעונה הקרובה - איי יוון, אתונה, אמסטרדם בטומי ורומא. כל הפרטים

הקמפיין החדש של ארקיע יוצא לדרך.

חברת התעופה משיקה היום (ד', 19 ביוני) את הקמפיין, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה ליטל שוורץ, תחת המסר - 'רוצים חו"ל - עושים חו"ל'.

את הקמפיין ילווה ביצוע חדש לשיר ״אמור שלום״ של ההרכב המוזיקלי שוקולד מנטה מסטיק, אותו כתב אהוד מנור, הלחין ועיבד מתי כספי (על שמו של אהוד מנור נקרא אחד ממטוסי החברה). לצד הקמפיין שיעלה בימים הקרובים, ארקיע חושפת את היעדים המובילים והמגמות של הקיץ הקרוב, כשהיא רושמת עלייה של מעל 30% בהיקף הטסים בארקיע לפי דו״ח נתב״ג לחודש מאי 2024.

עינת יונגר, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע וליטל שוורץ. צילום: פספורטניוזעינת יונגר, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע וליטל שוורץ. צילום: פספורטניוז

את הקמפיין הובילה עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע, ביחד עם שי ניסבוים ניהול אסטרטגיה, יאיר זיסר ניהול קריאטיב, אמיר פיינגולד ניהולהפקה ואימרי דקל קדוש על בימוי. הקמפיין יעלה היום (רביעי) בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט.

עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע: ״אנחנו מברכים את ליטל שוורץ שמצטרפת למשפחת ארקיע. חיפשנו את האדם שיעביר את הסיפור של ארקיע בצורה הטובה ביותר, ואין ספק כי ליטל היא האדם המתאים לכך. בקיץ 2024 הוספנו יעדים חדשים, ותגברנו את היעדים המובילים שלנו כדי לספק מענה לישראלים שרוצים וצריכים להתאוורר. מחכה לנו קיץ עמוס במהלכו חצי מיליון ישראלים יטוסו עמנו, נטיס את חברי הנבחרת האולימפית למשחקי האולימפיאדה בפריז 2024 וזה לא הכל״.

בקיץ הקרוב, ארקיע צפויה להטיס למעלה מחצי מיליון נוסעים, גידול של 25% לעומת תקופה מקבילה. חברת התעופה מגבירה את כמות הטיסות לאיי יוון, לאחר שזיהתה עלייה של 30% בביקוש לטיסות לאתונה מאשתקד, כאשר האי המוביל הינו קורפו ואחריו רודוס, כרתים, מיקונוס וקוס.

כמו כן, החברה זיהתה עלייה משמעותית בביקושים גם לבטומי, אמסטרדם ורומא. עוד נרשמה עלייה של 42% בביקושי החבילות של ארקיע, כש-53% מההזמנות היום מתבצעות בצורה ספונטנית, מה שמעיד על כך שהישראלים מעדיפים להזמין סמוך למועד הטיסה.

ארקיע מפעילה טיסות ל-27 יעדים בינלאומיים וביניהם, אתונה, אמסטרדם, בטומי, ברצלונה, זנזיבר, כריתים, מיקונוס, קורפו, קוס, קלמטה, ורודוס. במאי האחרון הודיעה ארקיע על חכירת מטוס בואינג 737-700 שמצטרף החודש לצי החברה, לצד Airbus 321 CEO שיצטרף גם הוא לצי המטוסים. אלו מצטרפים למטוסי ה-A321 neo LR החדישים ומטוסי האמבראר E-195.

סרטון ההשקה הרשמי. קרדיט: ארקיע

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע. צילום: פספורטניוזעוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: