אא

על קרוז מאורגן שמעתם? המדריך המלא לפני שמזמינים

אז מה זה בעצם קרוז מאורגן, למי זה מתאים והאם יקר או זול יותר בשורה התחתונה? פנינו לגיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות, המתמחה בקרוזים מאורגנים, לספק תשובות לכל השאלות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

"קרוז מאורגן הוא כמו טיול מאורגן לכל דבר ועניין, רק בספינה", מסביר גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות, המתמחה בקרוזים מאורגנים.

מה עוד כדאי לדעת על קרוזים מאורגנים בליווי מדריך ישראלי צמוד? רווה עם כל התשובות:

במה קרוז מאורגן שונה מקרוז רגיל?

מעניק חסכון משמעותי בזמן ונוחות. כלומר, אין צורך לטרוח על הזמנת כל אחד ממרכיבי הטיול בנפרד (טיסות, העברות, שייט וסיורי חוף וגם ויזות אם נדרש). כמו כן, בקרוז מאורגן סיורי החוף מתבצעים באוטובוס פרטי הייחודי לקבוצה בליווי מדריך ישראלי בנוסף למדריך המקומי, ללא תשלום נוסף. סיורי חוף בקרוז רגיל שאינו יוצא מחיפה, הם באנגלית בלבד. במאורגן, גם בעברית. בטיול שייט מאורגן ניתן ליהנות לצד פינוקי האונייה ופעילויותיה הרבות, גם מפעילויות ייחודיות לקבוצה, בהן מפגשים חברתיים, בילוי משותף בערבים והרצאות. זאת ועוד, קרוז מאורגן מעניק טיפול בבקשות מיוחדות בנוגע לארוחות לכל אורך הטיול: ארוחות ללא גלוטן, צמחוני, טבעוני, ללא מלח וכיו"ב בתיאום מראש. דבר נוסף, הטיסות והנסיעות מתוכננות בקפידה לניצול מירבי של הזמן וללא ימים חופשיים. אוזניות אישיות כלולות בכל הטיולים, להקלת השמיעה ללא צורך להצטופף. גודל הקבוצה לא עולה על 33 איש.

לאתר פספורטקרוז החדש - הקליקו כאן

למי קרוז מאורגן מתאים בעיקר?

בגדול, קרוז מאורגן מותאם לכל שכבות הגיל אך בסופו של דבר זה עניין של העדפה. בשנה האחרונה אנחנו עדים לגידול משמעותי בהיקפי המכירות של קרוזים מאורגנים למשפחות שגילו את הנוחות והפינוק שבטיול מסוג זה באפס מאמץ בספינה. כמובן שמגמת הקרוזים המאורגנים מבוקשים גם בקרב נוסעים בגיל השלישי וכאלה המעוניינים שיובילו אותם ליעדים שקשה להוציא לפועל באופן עצמאי. ללא ספק, בקרוז מאורגן יש משהו מאוד נוח שמקנה את האפשרות להתרווח ולדעת שאתם בידיים טובות ושאפשר לשחרר את המושכות וליהנות.

מדוע זה מתאים למשפחות?

קרוזים למשפחות אטרקטיביים כי הם כוללים הכל, חוץ משופינג, ביטוח בריאות וחבילת גלישה. אין צורך לדאוג לשום דבר. בניית המסלול, סיורים מותאמים לילדים בשפה העברית, אוטובוס צמוד, כניסה לאטרקציות המיועדות לילדים וכמובן, ספינה מפנקת עם מגלשות מים ואטרציות מטורפות - הכל מוזמן ומטופל מראש. כמובן שעבור הילדים גם חברתית השהות בקבוצה עם משפחות נוספות, מגבשת ופותחת הזדמנויות ליצירת חברויות חדשות.

מה כוללת עלות קרוז מאורגן? האם קרוז מאורגן יקר יותר מקרוז רגיל על בסיס הכל כלול? קרוז רגיל נותן מענה רחב של הכל כלול, אז למה שארצה לצאת לקרוז במסגרת מאורגנת? האם קרוז מאורגן תורם יותר לתחושת הביטחון? איזה סוגי חדרים ניתן להזמין בקרוז מאורגן? האם יש בקרוז מאורגן גם ימים חופשיים? מהם הקרוזים המאורגנים המבוקשים ביותר? ומה בשורה התחתונה, קרוז עצמאי או קרוז מאורגן?

הקליקו לכאן וקבלו את התשובות לכל השאלות הללו באתר פספורטקרוז החדש מקבוצת פספורט

לאתר פספורטקרוז החדש - הקליקו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמסעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: