אא

300 מלונות באיים הקריביים ואמריקה הלטינית: רשת הילטון מרחבת

ענקית המלונות המחזיקה כיום ב-225 מלונות בקריביים ואמריקה הלטינית, צפויה להגיע ל-300 מלונות בשלוש השנים הקרובות. נשיא ומנכ״ל הילטון: ״גאים בהיותנו מקום העבודה הטוב ביותר בעולם ונשארים מחויבים לבנות תרבות חזקה ליותר מ-26,000 אנשי הילטון שלנו באיים הקריביים ואמריקה הלטינית״

במרכז, נשיא הילטון בביקור ב- Hilton Bogota Corferias. צילום: Hilton במרכז, נשיא הילטון בביקור ב- Hilton Bogota Corferias. צילום: Hilton

לאחר שנת שיא של צמיחה, רשת מלונות הילטון מסתערת על האיים הקריביים ואמריקה הלטינית.

במהלך ביקורו של נשיא ומנכ"ל הרשת כריס נאסטה Chris Nassetta, אשר נפגש עם אבכירים בתעשייה ובממגזר העסקי המקומי, קבוצות בעלות, שותפים ואנשי עסקים מארגנטינה, פרו, קולומביה וקוסטה ריקה.

בשנה שעברה, 2023, הילטון פתחה כמעט 20 מלונות חדשים וסיימה את השנה עם 4,000 חדרים שנוספו, יותר מבכל שנה אחרת בתולדות החברה. כעת בהילטון מצהירים כי המומנטום החיובי ימשך כאשר הרשת ממשיכה ליישם את אסטרטגיית הצמיחה שלה בקריביים ובאמריקה הלטינית ומתרחבת באגרסיביות ברחבי האזור במטרה להגיע ל-300 מלונות פתוחים בשלוש השנים הקרובות.

"תמיד אהבתי לבקר את הצוותים שלנו בקריביים ובאמריקה הלטינית, והשינוי של הילטון ברחבי האזור הוא דוגמה מדהימה לעוצמת האירוח שלנו. במהלך העשור האחרון, שילשנו את הנוכחות שלנו ל-225 בתי מלון בפורטפוליו שלנו", אמר כריס נאסטה, נשיא ומנכ"ל הילטון והוסיף: "כעת, עם יותר ממחצית מהצינור שלנו באזור בבנייה, אנחנו בדרך לפתוח את המלון ה-300 שלנו בתוך שנים ספורות. הרחבה זו היא תוצאה של אסטרטגיית הצמיחה המנצחת של הצוות שלנו והיכרות המעמיקה עם השוק, החזון והביטחון של השותפים שלנו, ומסירותם של חברי הצוות שלנו ליצור שהות בלתי נשכחת עבור כל האורחים שלנו".

הילטון ריו דה ז'נרו, ברזיל. צילום: Shutterstockהילטון ריו דה ז'נרו, ברזיל. צילום: Shutterstock

הילטון צמחה פי שלושה באיים הקריביים ובאמריקה הלטינית בעשור האחרון כשהיא הוסיפה תשע מדינות וטריטוריות חדשות, כולל השקה של שבעה מותגים חדשים. בהתבסס על 225 המלונות הפתוחים שלה בקריביים ובאמריקה הלטינית כיום, לחברה היא מתכננת להיכנס לשבע מדינות וטריטוריות חדשות בשנים הקרובות, כולל ברמודה ופרגוואי עד סוף השנה הנוכחית.

הילטון תציג גם שני מותגים מלונאים חדשים: Spark by Hilton - עם היצע של מוצרי פרימיום, ו-Home2 Suites by Hilton.

הצמיחה המרשימה של הילטון רווחת ברחבי האזור, ומשקפת את כוחם של המותגים עטורי הפרסים של החברה ואת יכולתה לעמוד בדרישות של נוסעים פנאי ועסקים.

במקסיקו, השוק הגדול ביותר של הילטון היא מציגה כבר יותר מ-90 מלונות פתוחים, והפורטפוליו צפוי להמשיך לצמוח עם יותר מ-30 מלונות בדרך.
ברפובליקה הדומיניקנית עם שישה מלונות בפעילות ויותר מ-10 בפיתוח, הילטון מתכננת לשלש את טביעת הרגל שלה במדינה עם השקות בולטות, כולל אתר הנופש Zemi Miches הכל כלול, בן 502 חדרים, סט Curio Collection by Hilton הצפוי להיפתח בסוף השנה הקרובה, 2024.
ברזיל תמשיך להיות בראש סדר העדיפויות של רשת הילטון ובמהלך שלוש השנים הקרובות, היא מתכננת להציג שני מותגים חדשים במדינה, Homewood Suites by Hilton ו-Moto by Hilton, ולהציג לראשונה את בתי המגורים הראשונים ממותגי הילטון עם פתיחת Qoya Residences Curitiba, Curio Collection by Hilton.

"אנו גאים בהיותנו מקום העבודה הטוב ביותר בעולם ואנחנו נשארים מחויבים לבנות תרבות חזקה עבור יותר מ-26,000 חברי צוות הילטון שלנו ברחבי האיים הקריביים ואמריקה הלטינית, וכמעט 469,000 חברי הצוות שלנו ברחבי העולם", סיכם נאסטה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: