אא

דלתא איירליינס מתחדשת: משיקה קו ישיר מלונדון לאורלנדו

חברת התעופה האמריקאית תחל לטוס מאורלנדו ללונדון הית'רו בחורף הקרוב. הקו החדש יפעל במתכונת של 4 טיסות שבועיות. לונדון תהיה היעד ה-8 הישיר של דלתא אייר ליינס מלונדון לעונת החורף 2024

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

דלתא איירליינס בבשורה לתושבי פלורידה.

חברת התעופה האמריקאית תפעיל קו ישיר חדש מאורלנדו ללונדון הית'רו החל מה-26 באוקטובר. הקו יפעל במתכונת של 4 טיסות שבועיות.

עם הוספת הקו החדש, אורלנדו תהפוך לקו הישיר היחיד של דלתא אייר ליינס מפלורידה לבריטניה והיעד ה-8 של דלתא הישיר מלונדון לעונת החורף 2024.

הקו החדש של דלתא מצטרף לקו היומי של וירג׳ין אטלנטיק (Virgin Atlantic) בין אורלנדו ללונדון הית'רו.

בדלא אייר ליינס מדגישים כי, ״הקו החדש מאורלנדו (MCO) ללונדון הית'רו (LHR) מחזק את הרשת המתרחבת של דלתא אייר ליינס בין פלורידה לאירופה, עם שירות החורף הנוכחי מאורלנדו לאמסטרדם והשירות החדש שהוכרז מטמפה לאמסטרדם.

"בשיתוף עם Virgin Atlantic, הנתיב החדש שלנו בין אורלנדו ללונדון מחבר בצורה חלקה בין שני יעדים מגוונים, ומציע ללקוחות שפע של חוויות משני צדי האוקיינוס ​​האטלנטי", אמר מתאו קורצ'יו, סגן נשיא בכיר של דלתא לאירופה, המזרח התיכון, אפריקה , והודו. "תושבי פלורידה יכולים לחקור את ציוני הדרך ההיסטוריים של לונדון כמו ארמון בקינגהאם וליהנות מאוכל ברמה עולמית, בעוד שהלונדונים יכולים לברוח לחופים שטופי השמש ולאטרקציות המפורסמות בעולם של אורלנדו."

הקו העונתי החדש יפעל ארבע פעמים בשבוע עד ה-29 במרץ באמצעות מטוס A330-900neo הכולל את מחלקות: Delta One Suites, Delta Premium Select, Delta Comfort+ ו-Main Cabin.

 צילום: shutterstock .אורלנדו צילום: shutterstock .אורלנדו

נוסעי מחלקות היוקרה של דלתא אייר ליינס Delta One, יכולים להשתרע במושב שטוח וליהנות ממתקני פרימיום כמו מצעי קטיפה עשויים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים, אפשרויות נוספות למשקאות וארוחת ארבע מנות עונתית של שף.

ללקוחות שטסים ב-Delta Premium Select יהיה יותר מקום להירגע ולהתמתח, עם מושב רחב יותר, שכיבה עמוקה יותר, משענת רגליים מתכווננת ומשענת רגליים.

כל נוסעי דלתא יכולים ליהנות ממבחר רחב של אפשרויות בידור בטיסה באמצעות סרטי דלתא סטודיו, סדרות טלוויזיה, מוזיקה, פודקאסטים ועוד - כמו גם Wi-Fi מובנה והודעות ניידות בחינם כדי להישאר מחוברים.

הטיסות של דלתא לבריטניה וממנה מופעלות בשיתוף עם שותפותיה למיזם המשותף: Virgin Atlantic, Air France ו-KLM.

יחד, דלתא ווירג'ין אטלנטיק יפעילו עד 187 טיסות שבועיות מלונדון הית'רו ל-14 יעדים בארה"ב בחורף הקרוב, כולל מיאמי, טמפה ואורלנדו בפלורידה והמרכזים של דלתא באטלנטה, בוסטון, דטרויט, מיניאפוליס, ניו יורק-JFK, סיאטל וסולט לייק סיטי.

בנוסף, Virgin Atlantic מפעילה שירות לאורך כל השנה ממנצ'סטר ושירות עונתי מאדינבורו לאורלנדו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתאdeltaוירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: