אא

הבראנץ' התל אביבי החדש שאסור לכם לפספס

גבינות שנמסות על ברוסקטות, סיידרים תוצרת בית, מאפים מושחתים והכל מהחווה לצלחת. משק עפאיים מהערבה פתח בית קפה בלב בתל אביב וכדאי לכם להגיע אליו

משק עפאיים בתל אביב משק עפאיים בתל אביב

מה תכל'ס אנחנו רוצים ליד הקפה שלנו. איזה מאפה פריך ושחום, אולי סנדוויץ מושקע ולשם שינוי סלט אמיתי ולא 2 ירקות חתוכים על המון חסה.
אז שלא תגידו שלא אמרתי אבל מצאתי לכם את בית הקפה המושלם שיש בו הרבה יותר מסנדוויץ וסלט!

משק עפאיים הוא אחד המשקים היותר מיוחדים שיש לנו במדינה, יש בו תוצרת מגוונת ומעולה שמכילה לא רק גבינות מדהימות המיוצרות במקום אלא גם לחמים, קרקרים, סיידרים, בירות ואפילו יינות.
הבעלים, הדיי עפאיים הוא אחד האנשים היותר קולינריים שיש, וכזה שיודע להוציא מהתוצרת שלו מנות מדהימות. לכן לא ממש מפתיע ששלושת בתי הקפה שלו בירושלים נוחלים הצלחה מהרגע שהם נפתחו ולכן גם לא ממש מפתיע שהתל אביביים קצת התבאסו שהם לא קיבלו את זכות הראשונים.

מאפים מושחתים ומלא גבינות. משק עפאיים בתל אביב. אוסנת גואטהמאפים מושחתים ומלא גבינות. משק עפאיים בתל אביב. אוסנת גואטה

אבל ידענו שזה יקרה בסוף ולפני כמה חודשים נפתח לו בית קפה קטן משולב בבר יין במרכז עדנה שביפו וממש עכשיו נפתח, צמוד למלון הג'ורג', בית קפה רחב ויפייפה שכולו תוצרת מהמשק וכזה שיגרום לכל חובב אוכל סחרחורת קלה מרוב השפע שיש שם.

עוד לפני הקפה, המקום הוא לחלוטין שלוחה של המשק, סוג של מכולת אם תרצו. על המדפים תמצאו מגוון האלכוהול שהדיי עפאיים מייצר בשילוב אנשי יין, המתססה וכד'. יש שם סיידרים נהדרים כולל סיידר אגסים מופלא, יינות לבנים יבשים ואדומים, ים תיכוניים קליליים, שפע של ממרחים וריבות תוצרת המשק, כלי זכוכית להגשה של שנות ה-50, מגוון של קרקרים בייתים ולחמי מחמצת, ביצי החופש של המשק, דבש, יוגורט ועוד מלא מלא מוצרים. אבל השוס הגדול הן כמובן הגבינות והתפריט המושחת והנהדר שיש במקום.


מהמשק לצלחת

משק עפאיים ידוע בגבינות המעולות שלו ולמזלכם תוכלו לטעום את כולן בבית הקפה עצמו. הגבינות האורגניות המדהימות של עפאיים יושבות במקררים מעוצבים מסביב לחלל ובמרכז החנות, כמו יהלומים קטנים עטופים לבן. הויטרינות מלאות במאפים שחומים מתוקים ומלוחים וכריכים שמנמנים וכל השפע הזה גורם לכל מי שנכנס בפעם הראשונה, לעצור שניה, להשתאות, לשאוף את הריח המדהים שיש במקום ובעיקר לרצות הכל. אבל הכל!

מה צריך בחיים חוץ מגבינה מעולה ולחם משובח. עפאיים ץ אוסנת גואטהמה צריך בחיים חוץ מגבינה מעולה ולחם משובח. עפאיים ץ אוסנת גואטה

בשונה מהסניף הקטן ביפו, ב"ג'ורג'" תמצאו תפריט עשיר במיוחד שיגרום לכם להתבלבל. יש שפע של מאפים המשלבים גבינות עם עשבי תיבול וירקות צלויים וגם כמובן מתוקים ומלאי ניחוחות וניל ואגוזים.
אבל שניה לפני שאתם מתנפלים על הפחמימות, קחו את התפריט ותתחילו ממנו.
כל הלחמים מגיעי מהמאפייה של עפאיים מוקדם בבוקר וכל הקרקרים עטורי הגרעינים נעשים גם הם במשק. התפריט מספק טעימה מכל המוצרים שיש במשק. יש פה צלחות שבכל אחת יש את אח הגבינות שמגיעה עם ריבה מופלאה או דבש וקרקרים. כמה שזה נשמע פשוט - כל ביס פה מעיף אתכם, תמאו מגוון של מנות מבוססות היוגורט העשיר של עפאיים, עם פירות וגרנולה בייתית, או על סלטים עשירים ולא סטנדרטיים.
יש פה מנות חמות מופלאות כגון בריוש ללא גלוטן קלוי בשמן זית ועליו תרד מאודה, פיסה של גבינת פארן ועליה ביצה עלומה שמשאירה שובל חלמון צהבהב.
לזניה של תבשיל ירוקים וגבינות המשק, פשטידות המשלבות ירקות טריים וצלויים וכמובן טוסט מטורף עשיר בגבינות מלחם דורום עבה ומפנק.

. עפאיים.  אוסנת גואטה. עפאיים. אוסנת גואטה

ארוחת טעימות מכל טוב השדה והמטע

אבל אם יש משהו שממש עשה לי את זה, זו הייתה ארוחת הטעימות שנקראת בצורה הפשוטה ביותר: כל המשק לשולחן - ארוחת טעימות מכל טוב השדה והמטע, הדיר והמגבנה, הלול, הכרם והמגדנייה (270 שקלים לזוג). וואו איזו ארוחה כיפית וענקית.
הארוחה הזו כוללת את רוב המנות בתפריט רק בגירסה מוקטנת, ברוסקטות עם גבינות שונות, ריבות, לחמים, מאפים, מבחר מגבינות המשק, ניוקי עננים, קרואסון ממולא ועוד מגוון ממה שחשקה נפשה של השפית של המקום. כמובן שגם שתיה חמה נכללת וזו אחת מארוחות הבראנץ השוות בעיר שהיא בתכלס מוגשת כל היום (:

אני חושבת שהיללתי פה מספיק כדי שתבינו שזה המקום לבקר בו ומהר. טעים פה, טרי פה ובעיקר קצת אחרת מעוד בית קפה.

משק עפאים The George. ישראל טל 5, תל אביב יפו. שעות פעילות: ראשון-חמישי 08:00-16:00, שישי 08:00-14:00. כשר בהשגחת ארגון רבני צהר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: