אא

דרמה בהתאחדות משרדי הנסיעות: לאחר כחמש שנים, טלי לאופר עוזבת את תפקידה

מנכ"לית ההתאחדות הודיעה על החלטתה לסיים את תפקידה לאחר כחמש שנים בתפקיד. לאופר: "בתום קדנציה עמוסה ומאתגרת, שכללה התמודדות עם שני המשברים הגדולים שידע הענף, החלטתי להמשיך ולהתפתח ולבחון כיוונים נוספים"

צילום: סיוון פרג׳ צילום: סיוון פרג׳

מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות בישראל, טלי לאופר, מסיימת את תפקידה בתום קדנציה של קרוב לחמש שנים.

לאופר הודיעה היום (ראשון 23.6), לפני זמן קצר לוועד ההתאחדות על כוונתה לסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט הקרוב.

ההחלטה באה על רקע תחושת מיצוי אישית של לאופר, זאת לאחר כחמש שנים בתפקיד ורצונה להתקדם ולהתפתח לכיוונים נוספים.

לאופר, נכנסה לתפקידה כשבועיים לפני פרוץ משבר הקורונה, ותיזכר כמי שהובילה בהצלחה לצידו של קובי קרני, יו"ר ההתאחדות, את המאבק של ענף התיירות בתקופת משבר הקורונה, עם שורה של הישגים לסוכני הנסיעות בישראל.

בין המהלכים הבולטים שהושגו ואותם הובילה לאופר: העלאת רף המחזורים הזכאים למענקים לחברות עד גובה של 400 מיליון שקל, הארכת תקופות החל"ת, פתיחת השמיים באמצעות הגשת שני בג"צים שהסירו מגבלות על נסיעות לחו"ל. במהלך הקדנציה של לאופר לצידו של קרני, ההתאחדות בראשותה הצליחה להיכנס למשרד התיירות, הובילה הסדרים לטובת הסוכנים עם חברות התעופה שנתבעו, פתיחת קורסי סוכני נסיעות, קידום חקיקה בנושאי חוק הגנת הצרכן והסכם מע"מ לסיטונאים שאמור להיסגר בימים אלו, פתיחת מוקד חירום למשרדים מיד עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל והכנסת שיפורים במתווה הפיצוי שהגדילו את המענקים לחברות התיירות. בקדנציה של לאופר התקיים גם הכנס השנתי של סוכני הנסיעות במרוקו, שנחשב לאחד הכנסים המוצלחים בתולדות ההתאחדות.

לאופר אישרה לספורטניוז את הידיעה ואמרה: "בתום קדנציה עמוסה ומאתגרת שכללה התמודדות עם שני המשברים הגדולים שידע הענף, החלטתי להמשיך ולהתפתח ולבחון כיוונים נוספים. אני מסיימת את התפקיד בתחושת סיפוק על ניהול ההתאחדות בשנים כל כך משמעותיות לענף. אני בעיקר מלאת הכרת תודה לקובי קרני היו"ר, שהיה לי מנטור ושותף לדרך ושניתנה לי הזכות להוביל את ההתאחדות לצידו ולצוות ההתאחדות המסור והמקצועי שעזר להצעיד את ההתאחדות בקדנציה המורכבת הזאת.״ לאופר מוסיפה ומציינת: ״בתקופת כהונתי זכיתי לגיבוי וליווי של איזי מדם, יו"ר שעל ושל חברי ועד ההתאחדות לאורך כל הדרך, ואני מודה על כך מקרב לב. אני משוכנעת שהמנכ"ל או המנכ"לית שימונו לתפקיד במקומי, ימשיכו להוביל את ההתאחדות לצד קובי קרני וחברי הוועד להישגים רבים נוספים.

קובי קרני מסר: "אני מבקש להודות לטלי מכל הלב על מסירותה האינסופית ומקצועיותה בתוך השנים הקשות והמאתגרות שידע הענף מימיו. אין ספק שהענף זכה שטלי ניהלה את ההתאחדות בתקופת הזאת. הענף עומד בפני אתגרים רבים נוספים וסומך על ההתאחדות להמשיך להוביל אותו כפי שעשתה עד היום. אני משוכנע שביחד עם המנכ"לית או המנכ"ל שימונו ההתאחדות תמשיך כדרכה להצעיד את הענף קדימה".

טלי לאופר וקובי קרני -התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: דניאל אברגילטלי לאופר וקובי קרני -התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: דניאל אברגיל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טלי לאופר אפשטייןהתאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: