אא

החל מ-740 דולר לביזנס - החברה שמפרגנת לישראל פותחת עוד קווים

בתקופה שהמחירים רק עולים וחברות סוגרות קווים, אייר אירופה מוציאה קו ביזנס למדריד במחיר אטרקטיבי עם כל הפינוקים, ומוסיפה עוד טיסות מישראל כדי לאפשר לכם להנות מקצת חופש

להתפנק גם בטיסות קצרות. באדיבות אייר אירופה להתפנק גם בטיסות קצרות. באדיבות אייר אירופה

לטוס ביזנס היא משאת נפשו של כל נוסע ונוסעת. מה כיף יותר מאשר להעביר טיסה ארוכה במיטה נעימה, עם כוס יין, ארוחה טעימה וסרט טוב מול העיניים?

הבעיה היא שלטוס במחלקת ביזנס, במרבית הפעמים, אומר גם להיפרד מסכום גבוה פי שלושה לפחות מכרטיס הטיסה הרגיל ולכן כשזה מגיע לטיסות יחסית קצרות, רובנו מוותרים על התענוג.

רבים מהישראלים לא מכירים עדיין את אייר אירופה (Air Europe) וחבל. מדובר בחברת התעופה השלישית בגודלה בספרד, חברה ידידותית לישראלים ונוחה במחירים שלה.

בתקופה שלא מעט חברות טיסה סוגרות את הקווים מישראל, אייר אירופה דווקא מגדילה את כמות הטיסות אל ומישראל ומוציאה טיסה יומית למדריד כקונקשיין ליעדים אחרים מרתקים.

אייר אירופה מפעילה טיסות ל-130 יעדים ברחבי העולם, ומתמחה ביעדים אקזוטיים במרכז ובדרום אמריקה ואף האיים הקאנריים אליהם ניתן להגיע מהארץ.
היתרון הגדול הוא שכדי להגיע אל אותם יעדים, עושה החברה קונקשן במדריד, מה שפותח את האופציה ליהנות מטיסה ישירה למדריד במחלקת ביזנס, במחיר אטרקטיבי החל מ- 740 דולר.

אייר אירופהאייר אירופה

חוויית טיסה מלאה

אם חשבתם שבגלל המחיר תקבלו חוויה פחות טובה, אז טעיתם. המושב נפתח למיטה שטוחה וניתן להעביר את הטיסה בשינה רגועה, ואם אתם מאלו שלא יודעים להירדם בטיסות, שימו את המיטה על מצב חצי שוכב והתפנקו לכם מול המסך הרחב עד שתגיע הארוחה.
בטיסה מוגשת ארוחה חמה הכוללת מנת בשר, תוספת, סלט וקינוח לצד משקה קל או אלכוהולי לבחירתכם וכמובן קפה.

יש מגוון תוכניות מוכרות וסרטים חדשים בכל השפות ותוכלו לבקש מהדיילות בקבוק יין ספרדי או ג'ין וטוניק כדי להרגיש בחופשה של ממש כבר מהטיסה.

לצד שקע ההטענה והאוזניות תמצאו קיט מפנק שכולל מוצרי קוסמטיקה, מברשת שיניים וגרביים נעימות כדי שתוכלו להתרענן לפני הנחיתה.

אפשר גם בזוג. באדיבות אייר אירופהאפשר גם בזוג. באדיבות אייר אירופה

ויש עוד כמובן, כמו בכל כרטיס ביזנס, גם פה תוכלו להנות מהטרקלינים טרום הטיסה - אז אל תפספסו את הטרקלין במדריד, עם שפע של מקררים עמוסים בכריכים שתוכלו לנשנש לפני הטיסה, מגוון עשיר של משקאות קלים ואלכוהוליים, למקרה ובא לכם איזה יין טרום טיסה, לחמניות, גבינות, נקניקים, פירות, מתוקים וחטיפים וספות רכות לנוח עד שהטיסה מגיעה.

נכון להיום, אייר אירופה הינה החברה היחידה שמפעילה טיסות במטוס בואינג - דרימליינר רחב גוף ונוח בקו תל אביב-מדריד עם 5 טיסות שבועיות, מראשון עד חמישי.

נזכיר כי אייר אירופה חידשה את טיסותיה לת״א לראשונה מתחילת המלחמה סוף חודש פברואר ומה-30 באפריל מפעילה כאמור 5 טיסות בשבוע בקו תל אביב - מדריד.

החל מתחילת חודש יולי, צפויה החברה להוסיף 2 טיסות שבועיות נוספתו בימים שישי ושבת, כך שכל יום תהיה טיסה, מה שיכול גם להוזיל מחירים בעתיד.

בקיצור, משתלם.

הביזנס של אייר אירופה מספק לכם הצצה למחלקת היוקרה בלי לשבור קופות חיסכון ולא לשכוח, מדריד היא עצירה ליעדים מסקרנים בדרום ומרכז אמריקה ועדיין כאמור במחיר ביזנס משתלם מאד.

(הכותבת הייתה אורחת של אייר אירופה)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אירופהמדרידAir Europa

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: