אא

הכל בחבילה אחת: ישראייר ואופרן בשת״פ ראשון והטבה מיוחדת למשכירים רכב בחו״ל

לקראת חופשות הקיץ והחגים שתי החברות במהלך שיוזיל לדבריהן את עלויות השכרת הרכב בחו"ל. בכל אחד מהיעדים בהם נוחתת ישראייר ניתן יהיה לקבל את הרכב בשדה״ת מיד לאחר איסוף הכבודה, או לחילופין ביעד בו מטיילים לפי בחירת הנוסעים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לקראת חופשות הקיץ והחגים ישראייר ואופרן השכרת רכב חו״ל, חתמו על שיתוף פעולה ראשון ביניהן.

לקוחות ישראייר שיזמינו חופשה או טיסה ובמקביל רכב שכור למהלך חופשתם בחו"ל ייהנו מהטבה של לפחות 5% הנחה על מחיר השכרת הרכב.

בכל אחד מהיעדים בו נוחתת ישראייר ניתן יהיה לקבל את הרכב בשדה התעופה מיד לאחר איסוף הכבודה, או לחילופין ביעד בו יטיילו לפי נוחיות הנוסעים.

הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: "שיתוף הפעולה בין ישראייר לאופרן התבקש לאחר בדיקה שערכנו ומצאנו שמשתלם יותר לרכוש חבילה הכוללת טיסה, מלון ורכב שכור, בשל כוח הקנייה הגדול יותר של הספק מול הלקוח הבודד.״ הרמלין הוסיפה ואמרה: ״יצירת חבילה של מספר מוצרים במקביל גורמת לנו להוזיל את העלויות של כלל המוצרים. זאת בנוסף ליישום האסטרטגיה שלנו לתת מענה כולל ללקוחותינו - טיסה, מלון, תחבורה ושירותי קרקע. לכבוד כך פתחנו באתר האינטרנט שלנו אופציה לרכוש את הטיסה, המלון והרכב במקום אחד ובקליק אחד".

הילה הרמולין רונן סמנכ”לית השיווק והמכירות של ישראייר. צילום: עידו וכטל וסיון פרג'הילה הרמולין רונן סמנכ”לית השיווק והמכירות של ישראייר. צילום: עידו וכטל וסיון פרג'

אופיר דנאי, מנכ"ל אופרן ברך על המהלך ואמר: "אופרן שמחה לשתף פעולה עם חברת תעופה ישראלית מרכזית ומציעה השכרת רכב בכל יעדי הטיסות של ישראייר במחירים אטרקטיביים ובזמינות גבוהה, לצד שירות מצויין ובעברית במגוון ערוצים - בטלפון, בווטסאפ, בצ'ט אנושי וכמובן בדוא"ל - כך שהלקוחות יכולו לקבל מענה בכל דרך שנוחה עבורם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייראופרןאופיר דנאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: