אא

״עם ישראל חי״: דיזנהאוז גרופ השלימה בהצלחה את פרויקט הסוכנות היהודית

החברה הטיסה 1,450 שליחים מטעם הסוכנות לצפון אמריקה בשנה השניה ברציפות. מנהל הפרויקט, גיל גמליאל: "השנה יותר מתמיד היה חשוב לנו להמשיך את המסורת הציונית"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

דיזנהאוז גרופ סיימה בהצלחה את פרויקט הסוכנות היהודית, במסגרתו הטיסה שליחים של הסוכנות לצפון אמריקה.

על רקע התקופה המתוחה בארץ, שמירה על הקשר בין יהודי הארץ ליהודי התפוצות קיבלה חשיבות מיוחדת ובהתאם גם הצורך בהקמת פרויקט מיוחד, מציינים בחברת דיזנהאוז.

וכך, כאמור גם השנה יצאו כ-1,450 שליחי הסוכנות היהודית למחנות הקיץ בקהילה היהודית בצפון אמריקה ברחבי ארה"ב וקנדה בסיוע חברת הנסיעות הישראלית.

זוהי השנה השנייה בה דיזנהאוז גרופ זוכה במכרז הסוכנות היהודית להטסת השליחים למחנות הקיץ, שם הם ערכו מפגשים עם כ-120 אלף חניכים, אנשי צוות וחברי קהילות יהודיות.

בדיזנהאוז אמרו לפספורטניוז כי ״על אף המורכבות שהציבה השנה המלחמה - כמו חוסר בחברות תעופה הפועלות לישראל ובחזרה, ומחסור במקומות ישיבה - הצליחה החברה לספק מענה מלא לנסיעה, ולהציע פתרונות שאפשרו את קיומו של הפרויקט החשוב.״

גיל גמליאל, סמנכ"ל חווית לקוח ומשאבי אנוש, המנהל את הפרויקט בדיזנהאוז גרופ: "השנה יותר מתמיד היה חשוב לנו להמשיך את המסורת הציונית של שליחת שליחים ישראלים למפגש עם יהודים בחו"ל. למרות האתגרים הרבים שהציבה בפנינו המלחמה, הצלחנו לקדם את הפרויקט המורכב, המשקף את הקשר הבל-ינותק בין העם היהודי בארץ ישראל לבין יהדות התפוצות".

יעל צוריעל צור

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיזנהאוזהסוכנות היהודית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: