אא

התיירות בצרפת בשיא עם כ-9% מכלל התפוקה של הכלכלה הלאומית וצפי לכ-255 מיליארד אירו

WTTC – מועצת הנסיעות והתיירות העולמית חשפה את הצמיחה המרשימה של ענף התיירות בצרפת בשנה שעברה, ומעריכה כי תרומת הענף צפויה לזנק השנה ליותר מרבע טריליון אירו. כל הנתונים המדהימים בכתבה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

עפ"י המחקר האחרון של מועצת הנסיעות והתיירות העולמית - WTTC, בשנת 2023 ענף הנסיעות והתיירות בצרפת זינק ב-4.3% מעל השיא הקודם, ומהווה 8.8% מהתפוקה הכלכלית הכוללת של צרפת, המסמל שנה של צמיחה משמעותית של הענף.

המחקר של WTTC, בשיתוף המחלקה הכלכלית של אוניברסיטת אוקספורד, מדגיש כי מגזר התיירות בצרפת שופע הזדמנויות ויצר יותר מ-172,000 מקומות עבודה חדשים.

בשנה שעברה מבקרים בינלאומיים תרמו לכלכלה הצרפתית 66.7 מיליארד אירו, בעוד שההוצאות של נוסעים מקומיים זינקו ל-135 מיליארד אירו, ועקפו את השיאים הקודמים של 2019 ב-1% וב-3%, בהתאמה.

מגזר הנסיעות והתיירות הצרפתי צפוי להניב השנה תרומה כלכלית הגבוהה בכל הזמנים של יותר מרבע טריליון אירו - 254.7 מיליארד אירו, המייצגת עלייה של כמעט 8% מרמות 2019, ומחזקת את תפקידו המשמעותי של המגזר ככוח כלכלי, המהווה 9% מהכלכלה הלאומית.

ענף הנסיעות והתיירות אמור לתמוך ב-2.93 מיליון משרות בצרפת, גידול של יותר מ-76,000 משרות בהשוואה לשיא הגבוה ביותר שלו.

כיעד הפופולרי ביותר בעולם ההוצאות של תיירים בינלאומיים ותיירים מקומיים צפויים להגיע לרמות חסרות תקדים, כאשר התחזיות מצביעות על הוצאה כוללת של 70.3 מיליארד אירו ו-138.8 מיליארד אירו בהתאמה.

ג'וליה סימפסון, נשיאת ומנכ"לית WTTC, אמרה: "צרפת רושמת שיאים חסרי תקדים בנסיעות ותיירות, מגבשת את מעמדה כיעד המוביל בעולם ומבטיחה את מעמדה על הבמה העולמית".

עפ"י תחזיות ה-WTTC, התחזית לעשור הבא טובה במיוחד. עד שנת 2034, המגזר צפוי לשפר באופן דרמטי את כלכלת צרפת, ולתרום מדי שנה 310.5 מיליארד אירו - 9.6% מהצמיחה הכלכלית הכוללת.

המגזר המתפתח צפוי גם להיות מקור מרכזי ליצירת מקומות עבודה, וצפוי לספק תעסוקה ל-3.4 מיליון אנשים ברחבי המדינה, 11% מכוח העבודה הכולל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרפתwttc

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: