אא

"נמשיך לקיים תעופה ישראלית בכל זמן ולכל צורך"

שמואל זכאי, מנהל התעופה האזרחית ומידן בר, יו״ר איגוד הטייסים, שלחו איגרת משותפת לטייסות ולטייסים על רקע המלחמה: "זו העת להביע בפניכם הערכה עצומה, על המאמץ וההקרבה, על ההירתמות המלאה והבטוחה שאינה תמיד מובנת מאליה"

אילוסטרציה. צילום: Shutterstock אילוסטרציה. צילום: Shutterstock

על רקע המלחמה והעובדה שחברות התעופה הישראליות המשיכו לכל אורכה לפעול על אף כל הקשיים, שלחו שמואל זכאי, מנהל התעופה האזרחית ומידן בר, יו״ר איגוד הטייסים איגרת מיוחדת לטייסות ולטייסים, תחת הכותרת - ״בטיחות בתעופה בזמן עימות צבאי".

"היכולת לקיים תעופה במדינת ישראל בחודשים האחרונים, איננה מובנת מאליה, היא מהווה את השילוב המנצח בין האדם למכונה, בין תעשיה שלמה למציאות המבצעית, יכולת המובלת בגאון ובבטיחות על ידי כל אחד ואחת מכם. תעופה מסחרית בלחימה, הטיסה בכל החברות לצד שרות מילואים משמעותי בכלל היחידות לאורך זמן, הם שילוב שלא נוסה בשום מקום בעולם ובוודאי שלא לתקופה ממושכת, הוא קורה בישראל ויתכן ועוד נכונו לנו ימים ארוכים. הבסיס לקיום כל אלו הוא בטיחות הטיסה, עתה יותר מתמיד, אלו אינן מילים ריקות. במקום בו המציאות עולה על כל דמיון, שיתוף הפעולה המקצועי בין הרשות לתעופה אזרחית, חיל האוויר, חברות התעופה, רש"ת ואיגוד הטייסים מאפשר לכולנו המשך פעילות הדוק ובטוח, הרואה בעין מקצועית ויום יומית את המשך קיומה של תעופה ישראלית בשגרה ובעת חרום״, נכתב באגרת.

כמו כן, השניים מבקשים: "אל לנו להפוך את החרום לשגרה, עלינו להמשיך בשיתוף פעולה ותקשורת רציפה, להיות קשובים לכל הצעה ומשוב, לעודד דיווח מכל סוג שכן רק הצוותים בקוקפיט חשים במציאות המורכבת שלפניהם ואנו מחויבים לעבוד עימם בשיתוף פעולה. כל אלו על מנת שנוכל להמשיך להבטיח גשר אווירי למדינת ישראל וממנה, לכל צורך ובכל זמן. אנו מברכים את עמיתנו בחברות הזרות השבים אלינו, מייחלים לימי שגרה ישראליים ומצפים בכיליון עיניים לחזרתם של כלל החטופים, הבראתם של כלל הפצועים ומחבקים בחום את המשפחות השכולות, חיבוק אמיץ שימשיך לעד. לאזרחי ישראל אנו מבטיחים כי ביחד נמשיך להגן ולשמור, לשרת את מדינת ישראל בכל דרך ולהמשיך לקיים תעופה ישראלית בכל זמן ולכל צורך, למדוד בעין מקצועית כל דרישה מסחרית ולהקשיב קשב ולהקפיד על איזון ובטיחות. "

לסיום הם מודים לטייסים על עבודתם המדהימה והמאמץ וההקרבה: "טייסות וטייסי ישראל זו העת להביע בפניכם הערכה עצומה, על המאמץ וההקרבה, על ההירתמות המלאה והבטוחה שאינה תמיד מובנת מאיליה כלפי חוץ אולם ברורה ובהירה כל כך בפנים, שום דבר מכל אלו לא היה קורה בלעדיכם. בפתחו של קיץ עמוס וימים מאתגרים״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איגוד הטייסיםשמואל זכאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: