אא

הזמרת אדל במינכן: הזדמנות חד פעמית לחבילות לסבב הופעות הקיץ

הזמרת הבריטית המפורסמת בטור ראשון באירופה מאז 2016, עם לא פחות מ-10 הופעות באצטדיון ענק שהוקם במיוחד בשבילה. לרגל האירוע החגיגי, חברת טיקטיק מציעה מגוון חבילות אירוח הכוללות טיסה, לינה וכרטיסים במחירים מיוחדים שאסור לפספס I בשיתוף טיקטיק

צילום: באדיבות טיקטיק צילום: באדיבות טיקטיק

אדל חוזרת להופיע באירופה.

לאחר כשנתיים שלא הופיעה כלל באירופה וכ-8 שנים שלא קיימה טור ביבשת, הזמרת והיוצרת הבריטית מהמפורסמות בעולם חוזרת הקיץ לסבב הופעות במינכן.

ההופעות יתקיימו באוויר הפתוח, באיצטדיון שהוקם במיוחד להופעה במתחם הענק Messe München, המשמש כמרכז לתערוכות, כנסים, ירידים ואירועים.

האיצטדיון הייחודי יכול להכיל כ-80 אלף איש לערב ואדל תבצע בו 10 הופעות בקיץ הקרוב ב-2, 3, 9, 10, 14, 16, 23, 24, 30 ו-31 באוגוסט 2024.

אדל, שהפכה בעשורים האחרונים לאחת מהזמרות המצליחות בעולם, מוכרת בזכות קולה החזק והמיוחד ואלבומיה הרבים שתפסו תאוצה, ריגשו בצורה מרשימה וזכו להצלחות מסחריות רחבות ולאהדת הקהל.

היא זכתה במספר פרסים גדולים, ביניהם 15 פרסי גראמי ומצויה גם ברשימת “100 הנשים החזקות ביותר בעולם” של מגזיןForbes . היא ממשיכה ליצור מוזיקה אהובה אשר נשמעת בכל העולם גם כיום ובהופעותיה ניתן לצפות לשמוע את השירים העדכניים שלה וגם שירים מהאלבומים הישנים יותר שלה. כיום, כרטיסים והופעות של אדל נחשבים למבוקשים מאוד, לא רק בקרב קהל מעריציה.

מינואר 2022, אדל החלה להופיע באופן קבוע במלון סיזר'ס פאלאס בלאס וגאס, במופע הנקרא "Weekends With Adele" שהסתיים בחודש יוני האחרון. בקיץ 2022, חזרה אדל להופיע באירופה, עם צמד הופעות שהתקיים בהייד פארק שבלונדון, זאת לאחר שלא הופיעה ביבשת מאז שקיימה סבב הופעות ב-2016.

הופעותיה של אדל, מהזמרות האהובות והמצליחות כיום בעולם, נמכרות לחלוטין תוך זמן קצר בשנים האחרונות והכרטיסים אליהן נחשבים יקרים במיוחד. הופעותיה של אדל לאורך השנים נחשבות גם למנוע תיירותי משמעותי המושך עשרות אלפים לכל אצטדיון בו היא מופיעה.

חבילות משתלמות בשיא העונה

חברת טיקטיק הישראלית, המספקת חבילות תיור לאירועי ספורט והופעות בחו״ל מציעה חבילות ייחודיות לאירוע החל מ-1350 אירו לאדם, הכוללות:

- לינה: מלון 3/4 כוכבים ע״ב B&B + ארוחת בוקר
- טיסות: טיסות ישירות הלוך-חזור עם אל על (אופציה ללופטהנזה במחירים זולים יותר) + מזוודה עד 20 ק״ג + טרולי.
- כרטיסים להופעה: כרטיסים במגוון אזורי ישיבה (בהתחייבות לישיבה בזוגות).

טיקטיק מציעה אינספור חבילות המשלבות כרטיסים לעשרת ההופעות של אדל באוגוסט 2024 וביניהן גם חבילות מיוחדות המתאימות לשומרי שבת ואף כאלו המשלבות גם הופעה של קולדפליי. ניתן לשדרג את המלונות והכרטיסים להופעה בקטגוריה טובה יותר בתוספת תשלום.

להזמנות לחצו כאן

דוגמאות לחבילות

7-11 באוגוסט: טיסות לופטהנזה כולל מזוודה וטרולי + לילות במלון 4 כוכבים NH Messe כולל ארוחת בוקר + כרטיסים להופעה של אדל ב-9 באוגוסט. המחיר לחבילה 1,350 אירו לאדם.

12-15 באוגוסט (מתאים לשומרי שבת): טיסות לופטהנזה כולל מזוודה וטרולי + 3 לילות במלון 3 כוכבים King’s Hotel Center Superior כולל ארוחת בוקר + כרטיסים להופעה של אדל ב-14 באוגוסט. המחיר לחבילה 1,350 אירו לאדם.

15-18 באוגוסט (סופ״ש + הופעה של קולדפליי): טיסות לופטהנזה כולל מזוודה וטרולי + 3 לילות במלון 4 כוכבים Grand Hotel Palladium כולל ארוחת בוקר + כרטיסים להופעה של אדל ב-16 באוגוסט + כרטיסים להופעה של קולדפליי ב-17 באוגוסט. המחיר לחבילה 1,955 אירו לאדם.

22-25 באוגוסט (סופ״ש): טיסות לופטהנזה כולל מזוודה וטרולי + 3 לילות במלון 3 כוכבים Holiday Inn Express Munich כולל ארוחת בוקר + כרטיסים להופעה של אדל ב-23 באוגוסט. המחיר לחבילה 1,350 אירו לאדם.

31 ביולי – 4 באוגוסט: טיסות אל על 31/7 – 4/8 כולל מזוודה וטרולי + 4 לילות במלון 4 כוכבים NH Messe כולל ארוחת בוקר + כרטיסים להופעה של אדל ב-2 באוגוסט. המחיר לחבילה 1,850 אירו לאדם.

לכל החבילות

״אדל מגיעה לאירופה בחלוף שנתיים מאז ביקורה האחרון בהייד פארק בלונדון, אדל לא מרבה לצאת מווגאס, כך שהביקור שלה במינכן באוגוסט מרגש במיוחד״, ציין גבריאל מזרחי, מנכ״ל חברת טיק טיק המתמחה בחבילות ספורט והופעות בחו״ל והוסיף: ״מדובר על לא פחות מ-10 הופעות, כאשר בחלק מתאריכים ניתן לשלב גם את המופע של להקת קולדפליי, בנסיעה אחת. המחירים מאוד אטרקטיביים לשיא עונת התיירות ומחירי החבילות הכוללות טיסה ישירה, לינה וכרטיסים להופעה הינם החל מ- 1350 אירו. בכל מה שקשור להופעות גדולות, חשוב מאוד לשים לב שיש "אבא ואמא", בדגש על אמינות הכרטיסים ושירות לקוחות 24/7, על מנת שהחוויה תהיה כמה שיותר מושלמת, אנו שמים לב שלמרות המצב, הרבה מאוד ישראלים רוצים לצאת להתאווררות לנסיעה קצרה המשלבת הופעה שווה מעבר לים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיקטיקמינכןהופעהאדל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: