אא

חסות תעופה חדשה לקבוצת כדורגל: JAL היפנית חתמה על שותפות עם ליברפול האנגלית

הקבוצה האנגלית המפורסמת, עם מאות מיליוני אוהדים ברחבי העולם, הכריזה על שותפות רב שנתית עם חברת התעופה היפנית המובילה, ג'פאן איירליינס

טקס החתימה בליברפול. צילום: מועדון הכדורגל טקס החתימה בליברפול. צילום: מועדון הכדורגל

קבוצת הכדורגל האנגלית המפורסמת ליברפול FC וחברת התעופה היפנית ג'פאן איירליינס (JAL) הכריזו היום, 25 ביוני, על שותפות עולמית רב שנתית.

במסגרת השותפות, שתכלול את צוותי הגברים והנשים של מועדון הכדורגל, שני הארגונים יפעלו יחד כדי לתמוך זה בזה ולהשלים את תוכניות הצמיחה הגלובליות שלהם.

בן לאטי, המנהל המסחרי הראשי של ליברפול, אמר: "אנו שמחים לקבל את פני ג'פאן איירליינס. LFC ו-JAL הם שני מובילי שוק פרמיום, המוכרים במנטליות המנצחת שלהם ובמחויבות המשותפת לחיבור עם מעריצים וקהילות ברחבי העולם.

שותפות זו מייצגת את השאיפות העולמיות שלנו, ומשלבת את התשוקה והמורשת של אחד ממועדוני הכדורגל המעולים ביותר בעולם עם השירות וההישג יוצאי הדופן של חברת התעופה המובילה ביפן. שותפות עם Japan Airlines היא עוד צעד גדול קדימה באסטרטגיה של המועדון שלנו להרחיב את הנוכחות הבינלאומית שלנו ולהעמיק יותר את בסיס המעריצים הגלובלי המגוון והמסור שלנו".

LFC הוא המועדון הנצפה ביותר ברשתות החברתיות עם 11.9 מיליארד צפיות. LFC הוא גם מועדון הכדורגל האירופי הנצפה ביותר ברחבי העולם, עם מאות מיליוני אוהדים ויותר מ-330 מועדוני אוהדים רשמיים של ליברפול ברחבי העולם.

Junko Sakihara, סגן נשיא בכיר בחברת Japan Airlines, אמר: "שותפות זו משמעותית עבורנו מכיוון שהיא תאפשר לנו להעמיק את הקשרים עם הלקוחות שלנו ולפתח קשרים חדשים עם אוהדי ליברפול ברחבי העולם. אנחנו מרגישים בני מזל לצאת למסע המרגש הזה עם ליברפול FC".

מינקו קנט, מנהלת שיווק גלובלי בחברת Japan Airlines, הוסיפה: "Japan Airlines ו-Liverpool FC חולקות מחויבות עמוקה לטיפוח כישרונות רב לאומיים, השקעה בפיתוח נוער ותמיכה בקהילות שאנו משרתים. באמצעות השותפות שלנו עם קרן LFC, אנו נרגשים להרחיב את המאמצים הללו ולהשפיע באופן חיובי מתמשך על צעירים ברחבי העולם."

היוזמה הראשונה תתחיל ביולי, כאשר חברת התעופה תתמוך במרפאת כדורגל לנוער בשילוב עם משחק קדם העונה הבינלאומי של LFC, שנערך בפילדלפיה בחוף המזרחי של ארה"ב. לאוהדים תהיה הזדמנות לזכות בכרטיסים למשחק, במזכרות חתומות ובטיול לליברפול והזדמנות לחוויות VIP בלעדיות באנפילד, האצטדיון של הקבוצה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JALליברפול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: