אא

כ-150 עובדים לענף החקלאות נוחתים היום בישראל

בזמן שגם לענף המלונאות ניתן אישור להבאת עובדים, בענף החקלאות הם כבר מגיעים: 150 עובדים מתאילנד נוחתים היום בישראל. 50 נחתו אמש. רשות האוכלוסין וההגירה: "פועלים להגביר את הקצב ולהביא עובדים גם לענפים נוספים"

עובדים תאילנדים בדרכם לישראל (צילום: רשות האוכלוסין וההגירה) עובדים תאילנדים בדרכם לישראל (צילום: רשות האוכלוסין וההגירה)

עובדים נוספים לענף החקלאות - בדרך לישראל. אחרי שמספרם צומצמם משמעותית בעקבות אירועי 7.10, היום נוחתים בישראל כ-150 עובדים מתאילנד. אמש כבר נחתו כ-50 עובדים.

הגעת העובדים, הנעשית במסגרת הסכמים בין הממשלות, היא פרי מאמצים רבים של הנהלת הרשות, בשיתוף עם משרד החוץ ושגרירות ישראל בבנגקוק.

במהלך החודשים האחרונים התנהלו מגעים עם שגרירות תאילנד בישראל ועם גורמי ממשל תאילנדים כדי לאפשר חזרה בטוחה של העובדים לענף החקלאות.

ברשות האוכלוסין וההגירה הודו לממשלת תאילנד על שיתוף הפעולה והנכונות להשיב את העובדים לאחר האירועים הקשים, רצח הפועלים התאילנדים וחטיפת מספר גדול מהם.

עוד ציינו כי הרשות פועלת להגביר את קצב הגעת העובדים החיוניים לענף החקלאות כמו גם לענפים נוספים רבים הנדרשים לעובדים זרים בשעה זו.

בשבוע שעבר דיווחנו כי אחרי משא ומתן ממושך ואי הסכמות שגרמו לעיכובים משמעותיים, אושרה הבאת 2,000 עובדים זרים גם לענף המלונאות בישראל. בשל אזהרת מסע לא יגיעו עובדים מהפיליפינים, וכעת האפשרויות העומדות על הפרק הן הבאת עובדים מהודו, אוקראינה, תאילנד או מלאווי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: עובדים זרים למלונותעובדים זרים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: