אא

לקראת תעופה ירוקה: קבוצת לופטהנזה תגבה תוספת ייחודית 'למען הסביבה' בטיסות מאירופה

התוספת 'למען הסביבה' תחול על כל הכרטיסים, שיונפקו מהיום ואילך לטיסות מ-1 בינואר 2025, ותנוע מ-1 אירו ועד 72 אירו בהתאם למסלול הטיסה ותחול על טיסות מ-27 מדינות האיחוד האירופי וכן מבריטניה, נורבגיה ושווייץ

קבוצת לופטהנזה. צילום: יח"צ קבוצת לופטהנזה. צילום: יח"צ

קבוצת לופטהנזה מציגה תוספת עלות 'סביבתית'. התוספת נועדה לכסות חלק מהעלויות הנוספות הגדלות בהתמדה עקב דרישות איכות הסביבה הרגולטוריות. העלויות כוללות את: עלות דלק תעופה בר-קיימא (SAF) עבור יציאות ממדינות האיחוד האירופי מה-1 בינואר 2025, התאמות למערכת הפליטות של האיחוד האירופי (EU ETS) וכן עלויות סביבתיות רגולטוריות אחרות, כגון: תוכנית הפחתת פחמן לתעופה בינלאומית.

תוספת העלות 'הסביבתית' חלה על כל הטיסות, שנמכרות ומופעלות על ידי קבוצת לופטהנזה היוצאות מ-27 מדינות האיחוד האירופי וכן מבריטניה, נורבגיה ושוויץ. גובה התוספת משתנה בהתאם למסלול הטיסה ותעריף התוספת נע בין 1 אירו ל-72 אירו. התוספת 'הסביבתית' תוטל על כל הכרטיסים, שיונפקו החל מהיום, 26 ביוני 2024, ויחולו על יציאות החל מה-1 בינואר 2025. הסכום המדויק של תוספת העלות הסביבתית מוצג בדפי ההזמנות של לופטהנזה בפרטי המחיר.

קבוצת לופטהנזה מציינת שהיא משקיעה מיליארדים בטכנולוגיות חדשות מדי שנה ועובדת יחד עם שותפים על חידושים שעוזרים להפוך את הטיסה לבת-קיימא צעד אחר צעד ולהניע טכנולוגיות מפתח לקבוצת לופטהנזה. כמו כן, קבוצת לופטהנזה תמכה באופן פעיל בחקר האקלים ומזג האוויר העולמי במשך שנים רבות. עם זאת, קבוצת התעופה לא תוכל לשאת בעצמה את העלויות הנוספות הגדלות ברציפות הנובעות מדרישות רגולטוריות בשנים הקרובות. חלק מהעלויות הצפויות הללו לשנת 2025 אמורות להיות מכוסות כעת על ידי תוספת העלות 'הסביבתית' החדשה.

קבוצת לופטהנזה הציבה לעצמה יעדים שאפתניים להגנת האקלים והיא שואפת למאזן אפס פליטת CO₂ עד 2050. עד 2030 קבוצת התעופה שואפת להפחית בחצי את פליטת ה-CO₂ נטו בהשוואה לשנת 2019 באמצעות צעדי הפחתה. לטובת הגנת אקלים יעילה קבוצת לופטהנזה מתמקדת במיוחד במודרניזציה מואצת של הצי, אופטימיזציה מתמשכת של פעולות הטיסה, שימוש ב-SAF והצעות לנוסעים פרטיים ועסקיים להפוך את הטיסות לבנות קיימא יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהSAF

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: