אא

״תקלה רוחבית בנתב״ג״: ביום העמוס בנתב״ג מאז המלחמה - תורי ענק

הבוקר (חמישי) תורי ענק משתרכים עד הכניסה לטרמינל עוד לפני הבידוק הביטחוני גם לעוברים בתור הייעודי המהיר - w ולא רק. גם בהמשך לאחר הבידוק תורי ענק לאור תקלה רוחבית במערכת הדרכונים של ביקורת הגבולות. רשות האוכלוסין: ״מתנצלים על אי הנוחות שנגרמת לנוסעים״

דווקא היום, יום חמישי, בו נרשם שיא הנוסעים מאז המלחמה עם עם כמעט 64,000 נוסעים, תורי ענק השתרכו הבוקר, בטרמינל 1 בנתב״ג.

נוסעים המגיעים לטרמינל 1 מדווחים על תורי הענק כבר מהכניסה לטרמינל עצמו, כאשר התורים מתחילים כבר בבידוק למגזר W. נוסעים שהגיעו הבוקר לטרמינל מדווחים על המתנה של יותר משעה רק לבידוק הביטחוני.

בהמשך גם לאחר תורי הענק בבידוק הביטחוני, נוצר פקק גדול וזאת בשל תקלה במערכת הדרכונים של רשות האוכלוסין. כעת בשל התקלה צפויים לעבור ברשות האוכלוסין לבידוק ידני אם אכן התקלה לא תסודר בקרוב. התקלה השפיע גם על טרמינל 3 שם דווח גם על עומסים בכניסות.

מרשות האוכלוסין נמסר: ״תקלה רוחבית שנבדקת ברגעים אלה״. בהמשך מעדכנים ברשות: ״התקלה נבדקת ומטופלת ברגעים אלה. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמת לנוסעים. בגמר הטיפול, התקלה תתוחקר לבדיקת נסיבותיה.״

המתנה ארוכה בתור מגזר ה-W לאור העומסים, הבוקר בביקורת הדרכונים בטרמינל 1.
צפו בסרטון:
(צילום: פספורטניוז)

כזכור, חברות התעופה הישראליות ארקיע וישראייר דורשות להעביר את פעילותן לטרמינל 1 כדי לאחד פעילות ולהגדיל תדירויות לאור התורים הכבדים והבלאגן בשדה יצטרכו לבחון היטב את הצעד והממשמעות שלו.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גטרמינל 1רשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: