אא

אוסטריה: ישראל מדורגת שניה במספר התיירים מבקרים במדינה מחוץ לאירופה

בכנס שערך משרד התיירות האוסטרי המשלחת הישראלית היתה גם הגדולה ביותר מבין כל המדינות שנטלו חלק. על פי נתוני משרד התיירות האוסטרי, הישראלים מוציאים בממוצע €259 ביום - יותר מהממוצע של כלל התיירים

משלחת טרנובה לאוסטריה (צילום: הילה מור אלון) משלחת טרנובה לאוסטריה (צילום: הילה מור אלון)

משרד התיירות האוסטרי ערך השבוע כנס לעידוד הגעת תיירים לאוסטריה בראשות מנכ"לית משרד התיירות של אוסטריה. במסגרת הכנס נפגשו עשרות אנשי תיירות מהעולם עם מקביליהם מאוסטריה בשני מוקדים שונים, בווינה ובחבל טירול.

המשלחת הגדולה ביותר שהגיעה לכנס היתה מישראל וכללה 18 משתתפים מחברות המשווקות את אוסטריה בארץ, ביניהן נציגי אופיר טורס, ג'נסיס, אופקים ועוד.

לכנס הגיעו גם משלחות מסין, סינגפור, יפן, טייוואן, קוריאה וממדינות נוספות.

במהלך הכנס זכתה ישראל לכבוד מיוחד על היותה מדורגת במקום ה-2 (אחרי ארה"ב) במספר התיירים שמגיעים לאוסטריה מחוץ לאירופה. כזכור, שנת 2023 נרשמה כשנת שיא בתיירות ישראלית לאוסטריה כאשר נרשמו יותר ממיליון לינות ישראלים במלונות המדינה.

עובדה זה מקבעת את אוסטריה כאחד היעדים המועדפים על הישראליים, שמבקשים להנות משילוב של מורשת תרבותית עשירה, נופים מדהימים ואירוח מעולה. בשנים האחרונות הגבירה אוסטריה את המיקוד שלה במשיכת תיירים מישראל באמצעות קמפיינים ייעודיים לקהל הישראלי.

המשלחת התארחה במלון זאכר המפורסם, אשר הצדיע במחווה מיוחד עם הצבת שלט ברכה בכניסה הנושא את המילה ״שלום״ בעברית. מאוחר יותר פגשו חברי המשלחת את הגברת מרתה שולץ, מהדמויות הבולטות בענף התיירות באוסטריה, שזכתה בשנת 2023 בתעודת "ידידת ישראל" משגרירות ישראל באוסטריה, על תרומתה לקידום התיירות למדינה.

"ישראל קרובה לליבי לא רק בגלל שסבא שלי היה יהודי, אלא בגלל שנתח השוק הישראלי הולך וגדל במלונות שלי. הרגשתי גאווה גדולה לארח את המשלחת של משרד התיירות האוסטרי ואני מצפה לארח עוד ישראלים בעתיד", אמרה אליזבת זאכר, הבעלים של רשת מלונות זאכר היוקרתית.

וינה. צילום 123rfוינה. צילום 123rf

על פי נתוני משרד התיירות האוסטרי, הישראלים מוציאים בממוצע €259 ביום במדינה, יותר מהממוצע העומד על €173 ליום.

כאמור, יותר ממיליון לינות ישראלים נרשמו בשנה שעברה באוסטריה, או ליתר דיוק 1,007,700 לינות (עלייה של 3.5% ביחס ל-2022). ישראל מדורגת במקום ה-14 מבין מדינות העולם וזאת למרות המלחמה.

אימרי קלמן מנכ"ל טרנובה, שמייצגת את Austria Tourism בישראל, אמר: "לא בכדי אוסטריה הפכה לאחד היעדים המתאימים ביותר למשפחות הישראליות, בכך שהיא משלבת טבע וערים מלאות באטרקציות, במחירים נגישים יחסית. בנוסף, אוסטריה ידועה בתור אחד היעדים הבטוחים והידידותיים לישראלים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרנובהאוסטריהוינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: