אא

SKYTRAX: חברת התעופה SAUDIA זכתה בפרס החברה המשתפרת ביותר

חברת התעופה הלאומית של ערב הסעודית זינקה מהמקום ה-82 בשנת 2017 למקום ה-20 בשנת 2024 וזכתה השנה אף בתואר 'הקייטרינג הטוב ביותר במחלקת תיירים'

דרימליינר של 'סעודיה'. צילום: shutterstock דרימליינר של 'סעודיה'. צילום: shutterstock

בעולם" וכמו כן דורגה במקום הראשון ב'קייטרינג הטוב ביותר של במחלקת תיירים' בטקס פרסי Skytrax לשנת 2024.

פרסי World Airline Awards מבוססים על סקר שביעות רצון לקוחות עולמי מקיף, שנערך במשך מספר חודשים וסוקר יותר מ-375 חברות תעופה ברחבי העולם.

בשנים האחרונות SAUDIA הפגינה התקדמות משמעותית וזכתה בפעם השלישית בתואר "חברת התעופה המשתפרת ביותר בעולם". המסלול המדהים של חברת 'סעודיה' חווה עלייה מרשימה בשנים האחרונות, זינוק מהמקום ה-82 ב-2017 למקום ה-23 ב-2023 ולמקום ה-20 ב-2024.

תוכנית 'SHINE' של 'סעודיה' הייתה מכרעת בהשגת ההישג הזה, כשהיוזמות מתמקדות בהעלאת חוויית האורחים, אופטימיזציה של יעילות תפעולית ושיפור השירות והמוצרים. מאמצים אלה הובילו את סעודיה לדירוג בין 10 חברות התעופה המובילות בעולם בביצועים בזמן (OTP) בשנת 2023, תוך שמירה על מיקום זה במשך שישה חודשים רצופים.

ראוי לציין כי בחודש מאי 2024 'סעודיה' דורגה בין 5 הראשונות עבור ביצועי נחיתה בזמן (OTP-A) והראשונה בעולם עבור ביצועי המראה בזמן (OTP-D).

אינג'ינר איברהים אל-עומר, מנכ"ל קבוצת 'סעודיה', אמר: "הפרסים הללו מאשרים מחדש את התמסרותה של סעודיה למצוינות ואת המחויבות שלנו להשגת היעדים של האסטרטגיה הלאומית לשירותי תחבורה ולוגיסטיקה. על ידי עמידה בתקני האיכות הגבוהים ביותר בתעשיית התעופה, אנו נותנים עדיפות מתמדת לחדשנות בשירות באמצעות שיפור חווית האורחים ואופטימיזציה של היעילות התפעולית".

אדוארד פליסטד, מנכ"ל Skytrax אמר: "אנו מברכים את 'סעודיה' על ההישג המופלא הזה וההצלחה המדהימה הזו. ההכרה בשינוי ושיפור האיכות היא עדות לעבודה הקשה של ההנהלה והצוות של החברה והכרה זו צריכה להיות מקור לגאווה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Skytraxסעודיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: