אא

בגיל 43: זה מנכ"ל SWISS החדש

Jens Fehlinger, טייס במקצועו שמילא שורת תפקידים בכירים בלופטהנזה הוא המנכ״ל החדש של חברת התעופה השוויצרית: "מצפה במיוחד להיות חלק מהצוות". יו"ר מועצת המנהלים: "איש עם כשרון אסטרטגי ומומחיות תפעולית"

Jens Fehlinger מנכ"ל SWISS הבא Jens Fehlinger מנכ"ל SWISS הבא

מועצת המנהלים של SWISS מינתה את ינס פהלינגר (Jens Fehlinger) למנכ"ל החדש של החברה. הוא ייכנס לתפקידו החדש ב-1 באוקטובר 2024.

פהלינגר, בן 43, החל את הקריירה המקצועית שלו כטייס, ביצע שלל תפקידי ניהול בקבוצת לופטהנזה וכיום משמש כמנהל מנכ"ל לופטהנזה סיטי איירליינס.

המנכ"ל החדש יחליף את יורש את Dieter Vranckx, שמונה לדירקטוריון המנהלים של קבוצת לופטהנזה, תפקיד אותו יחל ב-1 ביולי 2024. עד לכניסתו של המנכ"ל החדש לתפקידו, תמלא אותו הייקה בירלנבך.

בין תפקידו הקודמים של המנכ"ל החדש: ראש של אסטרטגיית חברות תעופה ופיתוח עסקי בלופטהנזה, ראש תחום ניהול ביצועי תפעול וניתוח בלופטהנזה, ראשות המשרד לניהול משברים של לופטהנזה במהלך תקופת הקורונה וניהול תוכניות רה-ארגון.

בשנים האחרונות שימש כמנהל משותף של לופטהנזה סיטי ליין, ובמקביל הקים ופיתח את החברה החדשה לופטהנזה סיטי איירליינס אותה ניהל. הוא גם מחזיק ברישיון טייס ומשרת כטייס בצי מטוסי החברה מדגם AIRBUS A320. המנכ"ל החדש מחזיק תואר MBA Executive מבית הספר לעסקים במדריד.

ינס פהלינגר הוא אזרח גרמני, נשוי ואב לשני ילדים.

SWISS. צילום: shutterstockSWISS. צילום: shutterstock

Reto Francioni, יו"ר מועצת המנהלים של SWISS: "ינס צבר ניסיון רב בתחומים שונים בקבוצת לופטהנזה והוכיח שהוא מסוגל לחדש. הוא הראה חזון, כשרון אסטרטגי ומומחיות תפעולית, יחד עם יכולת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הצוותים שלו, כדי להקים חברת תעופה חדשה ובכך, הוא אישר את יכולתו להוביל חברה להצלחתה".

המנכ"ל המיועד אמר כי הוא "ממש מצפה להצטרף ל-SWISS, זו חברה נהדרת עם ביצועים יוצאים מן הכלל, במיוחד בשנים האחרונות... אני מצפה במיוחד להיות חלק מהצוות השוויצרי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: