אא

חברה המנהלת מלונות מפונים: "משרד התיירות מקפיא את מלוא התשלומים"

בבקשה שהוגשה לבית המשפט השלום בירושלים מבקשת החברה שבבעלותה המלונות סנטרל ביץ', נס ועוד - צו האוסר לעכב לה תשלומים בגין אירוח מפונים בסך כ-22 מיליון שקל וצו האוסר להקטין תשלומים בהשוואה לתשלומים ששולמו עד כה: "בלתי סביר, בלתי מידתי וללא כל פירוט"

מלון דייב מרשת מלונות בראון (צילום: מקס קובלסקי) מלון דייב מרשת מלונות בראון (צילום: מקס קובלסקי)

לבית המשפט בחיפה הוגשה בקשה לצו עשה נגד משרד התיירות והיועצת המשפטית לממשלה. הבקשה הוגשה ע"י חברת ראלף רוקח ניהול נכסים בע"מ, בעלת מלונות ביר גארדן בת"א, סנטרל ביץ' בת"א, נס בת"א, מלון סוויטות בבן יהודה בת"א ומלון דירות בהרב קוק בת"א.

החברה טוענת עוד שמגיעים לה כספים בגין מלון דייב גורדון מרשת מלונות בראון, מלון וילה בראון מרשת מלונות בראון ומלון טאונהאוס מרשת מלונות בראון. חברת ראלף רוקח שכרה את המלונות מרשת בראון.

החברה מבקשת הוצאת צו האוסר על משרד התיירות לעכב את התשלומים המגיעים לה בגין אירוח מפונים על פי הסכם התקשרות שנחתם בין המדינה להתאחדות המלונות מיום 30.11.23, צו האוסר על משרד התיירות להקטין את התשלומים בהשוואה לתשלומים ששולמו עד כה, והכל עד לקבלת החלטה מטעם הגורמים המוסמכים במשרד התיירות בנושא סיווג מתקן האכסון המלונאי של המבקשת אשר תשנה (ואם תשנה) את המצב הקיים. לטענתה החברה מעוכבים לה מעל כ-22 מיליון שקל מעל 100 ימים.

עוד נטען בעתירה כי "במקום האוזן הקשבת לה זכתה המבקשת בתחילת המלחמה, לפתע פתאום שינה המשיב את עורו וטען כי הוא בוחן את הצעדים והאמצעים העומדים לרשותו, ובינתיים הודיע כי הוא מקפיא את מלוא התשלומים למבקשת וזאת באופן חד צדדי, בלתי סביר, בלתי מידתי וללא כל פירוט נדרש".

עוד נטען כי "אם לא די בזאת, החליט המשיב באופן חד צדדי, לא ברור, לא מנומק, ושאינו תואם את הביקורת אשר נעשתה, כי עומדת לו הזכות לבצע התחשבנות על פי ראות עיניו, כאשר הוא סווג באופן גורף ולא מנומק את כלל מתקני המבקשת לסיווג 'דירות' ובחסות זאת טוען לחוב של המבקשת כלפי המשיב - לראות ולא להאמין. המשיב נוהג כך ללא כל הצגת חישוב אשר בגינו נקט בצעד חד צדדי זה, רשות מנהלית נוהגת בבריונות מנהלית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמפוניםמלחמהבית משפט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: