אא

במהלך האולימפיאדה מספר התיירים בפריז יגדל ב-72% לעומת אשתקד

פחות מחודש לפני המשחקים האולימפיים בפריז, לפי נתונים מוקדמים של חברת אמדאוס, הטיסות הבינלאומיות לצרפת יעלו ב-56% בתקופת התחרויות בין ה-24 ביולי ל-13 באוגוסט ואף טיסות הפנים יעלו ב-31%

צילום: shuutterstock צילום: shuutterstock

פריז, כידוע, היא יעד תיירות עולמי מוביל, אבל במהלך אולימפיאדת הקיץ, עיר האורות מצפה ל-72% יותר מבקרים מאשר בתקופה המקבילה אשתקד.

גם אולימפיאדת הנכים, בין ה-28 באוגוסט ל-8 בספטמבר, תעלה את מספר המבקרים בפריז ב-16%.

ולא רק פריז תיהנה מהבום האולימפי. העיר הצפונית ליל, המארחת כדורסל וכדוריד, תראה צמיחה של 300% במבקרים מקומיים, לעומת צמיחה של 181% במבקרים בינלאומיים.

סך ההזמנות לעיר בורדו, המארחת כדורגל, עלו בשלב הראשון ב-38%, אותה עלייה כמו ההזמנות לעיר מארסיי, המארחת שייט וכדורגל.

טיסות הפנים בתוך צרפת מציגות עלייה מהותית של 31% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, אך עיקר הצמיחה מגיעה מנוסעים בינלאומיים מכל העולם עם עלייה של 56%.

עפ"י נתוני הזמנת הטיסות אלו הן המדינות המובילות במספר התיירים בצרפת בתקופת המשחקים האולימפיים: ארצות הברית, יפן, קנדה, בריטניה, גרמניה, אלג'יריה, איטליה, קוריאה, ספרד וברזיל.

שיעורי התפוסה בבתי המלון בצרפת, לפי נתוני Amadeus ב-31 במאי, בשבוע של ה-28 ביולי עלו ב-86% בהשוואה לשבוע המקביל אשתקד, ועלייה של 88% בשבוע הראשון של אוגוסט.

בפריז המלונות כבר מלאים לחלוטין. שיעור התפוסה בסוף מאי עמדו על 81% בשבוע של ה-28 ביולי ו-76% בשבוע של ה-4 באוגוסט, ובחודש האחרון שברו את כל השיאים.

גם בערים ליל, בורדו ומרסיי שיעורי תפוסת המלונות צפויים לעלות משמעותית ולשבור שיאים בתקופת האולימפיאדה.

עם הזמנות טיסות ושיעורי תפוסה גבוהים בהרבה מהממוצע ברחבי פריז ושאר הערים המארחות האולימפיות והפראלימפיות ברחבי המדינה, תחום התעופה והאירוח בצרפת עומד בפני עונת קיץ עמוסה במיוחד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פריזהמשחקים האולימפיים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: