אא

"ספינות Crystal Cruises החדשות יקבלו רמת תשומת לב כמו בבית שלי"

כך אמרה כריסטינה ליוויס, מנכ"לית A&K Travel Group בעלת השליטה בחברת השייט Crystal Cruises עם החתימה על הסכם הבנות לבניית 2 ספינות חדשות

Crystal Cruises. צילום: shutterstock Crystal Cruises. צילום: shutterstock

חברת השייט Crystal Cruises (קריסטל קרוזס) חתמה על מזכר הבנות עם החברה לבניית ספינות האיטלקיתFincantieri לבניית 2 ספינות קרוז חדשות.

שתי הספינות, שתהיינה עם קיבולת של 690 נוסעים ובמשקל של61,800 טון, יושקו באביב 2028. בחברה מדברים גם על האפשרות לבנות ספינת אחות שלישית שתימסר ב-2032. הספינות החדשות יכללו יחידות אירוח עם כל הסוויטות, מסעדות, טיילת וכל מה המצופה מאניות קרוזים חדישות.

עוד קרוזים חדשות ועדכונים באתר הקרוזים החדש של קבוצת פספורט

מנפרדי לפבר ד'אובידיו (Manfredi Lefebvre d’Ovidio) יו"ר בכיר של A&K Travel Group: "ההזמנה הזו היא אבן דרך נוספת ב-40 שנות שיתוף הפעולה הפרודוקטיבי בין Fincantieri ומשפחתי שהחל עם Sitmar Cruises המשיך עם Silversea ועכשיו הוא שוב פורח עם Crystal".

כריסטינה ליוויס (Cristina Levis) מנכ"לית A&K Travel Group: "המטרה שלנו היא להמשיך ולהציב סטנדרט חדש בשייט, להציע לאורחים שלנו רמת שירות ותחכום ללא תחרות. הספינות החדשות הללו יקבלו את אותה רמת תשומת לב שיש לי בבית שלי".

בשנת 2022 קבוצתA&K Travel רכשה את המותג קריסטל ואת שני הספינות שהיו ברשותו: Crystal Serenity ו-Crystal Symphony.

כנסו לפספורטקרוז - אתר הקרוזים החדש מקבוצת פספורט וקבלו את כל מה שבאמת חשוב, חדש, מעניין וכדאי לדעת לפני שאתם מזמינים את חופשת הקרוז הבאה שלכם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: