אא

בשיתוף פעולה עם איירבוס: Finnair השלימה את שדרוג תאי הנוסעים במטוסים רחבי הגוף שלה

בשבוע האחרון הסתיים הליך, שנמשך 4 שנים, בו השלימה פינאייר תוכנית שיפוץ גדולה בתאי הנוסעים בכל המחלקות ב-8 מטוסי A330 וב-17 A350

במחלקת פרמיום החדשה. צילום: פינאייר במחלקת פרמיום החדשה. צילום: פינאייר

פינאייר שדרגה את כל צי מטוסי הטווח הארוך שלה עם חללי פנים מותאמים הכוללים מושבים חדשניים במחלקת עסקים, במחלקת אקונומי פרמיום ובמחלקת תיירים ב-8 מטוסי A330 ו-17 A350.

במהלך המשימה, שהחלה לפני יותר מ-4 שנים, איירבוס עבדה כאינטגרטור, וסיפקה את הפתרון הטכני לשינוי תא הנוסעים של החברה. איירבוס גם תמכה בפינאייר ברכישת המושבים לתאי הנוסעים באמצעות ספקים שונים במקביל ל-A350 ו-A330.

מחלקת העסקים החדשה בשתי משפחות המטוסים כוללת את מושב ה-'AirLounge' שנוצר על ידי Collins Aerospace. מחלקת הפרמיום אקונומי החדשה כוללת את מושב ה-'Vector Premium' החדש, ובמחלקת תיירים במטוסי A330 הותקנו מושבים חדשים. תא הנוסעים במחלקת התיירים של מטוסי ה-A350 קיבלו כיסויי מושבים חדשים. בנוסף, הכניסה הראשית לכל המחלקות כוללת כעת אזור כניסה חדש לקבלת פנים, הכולל בר כיבוד.

"השקעה זו של 200 מיליון בנוחות הנסיעה מדגישה את המחויבות שלנו לספק חווית לקוח עקבית וגבוהה בצי הטווח הארוך שלנו. אנו גאים בחדשנות, במחויבות ובמסירות שהפגינו איירבוס והשותפים שלנו לאורך הפרויקט הזה", אומרת Eerika Enne, ראש חוויית לקוחות בטיסה בחברת פינאייר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פינאייראיירבוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: