אא

כמה יעלה לכם לאכול במסעדה של האמן רומרו בריטו בלב ים?

הכירו את Love by Britto - המסעדה החדשה שנפתחה על סיפונה של האנייה Sun Princess של פרינסס קרוזס בהשראת אמן הנאו פופ הנודע, רומרו בריטו. ספוילר, המפיות מקופלות בצורת לב ואפילו הסכו"ם עם חתכים בצורת לב. מה בתפריט?

האמן Romero Britto. צילום: shutterstock האמן Romero Britto. צילום: shutterstock

Love by Britto - הפנינה הקולינרית החדשה ביותר של חברת השייט Princess Cruises – נפתחה רשמית על סיפונה של האנייה Sun Princess, זאת במסגרת שיתוף פעולה ראשון בין אייקון האמנות רומרו בריטו (Romero Britto) לבין ראש תחום הקולינריה של פרינסס קרוזס, רודי סודאמין (Rudi Sodamin).

רומרו בריטו הוא אמן נאו-פופ ברזילאי רב תחומי העוסק בציור, פיסול, הדפסת משי ובטכניקות יצירה נוספות. ביצירתו משלב בריטו מרכיבי קוביזם, פופ ארט וגרפיטי. בריטו מתגורר במיאמי ויצירותיו מוצגות במקומות רבים ברחבי העיר. לבריטו שתי גלריות במיאמי ובסאו פאולו.

מפרינסס קרוזס נמסר כי "Love by Britto מציגה חווית אוכל שבה האומנות האייקונית של בריטו משתלבת עם הגאונות הקולינרית של סודמין כדי ליצור חגיגה לעיניים ולחך עם תפריט משגע בן 7 מנות".

סודמין, ראש תחום הקולינריה של Princess Cruises: "האמנות של רומרו בריטו משמחת אנשים עם הביטוי הייחודי שלו לשפת האהבה האוניברסלית וההשראה היצירתית שלו משתלבת עם התשוקה הקולינרית שלי לספק תפריט יוקרתי. שנינו גאים לראות את Love by Britto מתעורר לחיים עם אורחי סאן פרינסס".

צילום: יח''צ פרינסס קרוזסצילום: יח''צ פרינסס קרוזס

מה בתפריט?

המסעדה המדוברת ממוקמת בסיפון 17 וכוללת 68 מקומות ישיבה עם העיצובים המוכרים והשמחים של האמן. חווית האוכל במסעדה, כאמור של 7 מנות, כוללת מנות ראשונות המוגשות בין היתר בצורת לב וכוללות טונה ואבוקדו עם רימון בתיבול טוגאשי יפני; מרק קפוצ'ינו של פטריות בר; סלט סלק, תאנים וגבינת עיזים; גרניטה של ​​שמפניה ורודה ועלי כותרת של ורדים; זנב לובסטר תרמידור; בקר עם כמהין ועוד. בגזרת הקינוחים מוגשת בין היתר עוגת לבה שוקולד בצורת לב, פירות יער טריים וקרם פטל בתוספת פטיפור.

המנות מוגשות בכלי אוכל עם האמנות הססגונית של בריטו, המפיות מקופלות בצורת לב ואפילו הסכו"ם עם חתכים בצורת לב.

כמה זה יעלה לכם? כנסו לפספורטקרוז - אתר הקרוזים החדש מקבוצת פספורט. הקליקו כאן לכתבה המלאה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: