אא

גם בווימבלדון: Emirates משתפת פעולה עם טורניר הטניס הפופולרי

עם פתיחת אליפות הטניס הבינלאומית, מחר, 1 ביולי, מטוס איירבוס A380 "ווימבלדון" ייחודי של החברה יטוס מדובאי להית'רו לונדון ויפעל במגוון קווים בשבועיים הקרובים

צילום: אמירייטס צילום: אמירייטס

מחר, 1 ביולי, תצא לדרך אליפות הטניס הבינלאומית החשובה בעולם, טורניר ווימבלדון, וחברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, אמירייטס (Emirates) המוכרת בזכות היותה ספונסרית ותומכת בענפי ספורט רבים של מועדני הספורט המובילים בעולם, תציין את הופעת הבכורה שלה כשותפה הרשמית של טורניר הטניס.

המטוס הייחודי של אמירייטס, A380 ווימבלדון, המציג את הלוגו של ווימבלדון וצלליות ספורטיביות, יטוס מדובאי ללונדון הית'רו לרגל פתיחת האליפות ויפעל במגוון קווים, וביניהם: מנצ'סטר, וושינגטון די.סי., פריז ועוד, במהלך הטורניר בשבועיים הקרובים.

כמו כן, במהלך חודש יולי הנוסעים בטיסות לבריטניה ייהנו מפינוקים בנושא ווימבלדון. נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים יזכו לתותים בשמנת ומאפים בטעם תות לימון עם הלוגו של ווימבלדון, ולנוסעי מחלקות אקונומי ואקונומי פרמיום ייוצעו מוס גבינת שמנת ועוגת גבינה עם תותים.

גם במועדון הטניס של ווימבלדון תציע חברת התעופה חוויות אינטראקטיביות בדוכן מיוחד, כולל מתנות והזדמנות לזכות בחופשה בדובאי.

במהלך טורניר הטניס אמירייטס תקרין בטרקליניה השונים ברחבי העולם וכן בטיסותיה את משחקי ווימבלדון בשידור חי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסA380הית'רו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: