אא

אמריקן איירליינס בשת״פ חדש ומפתיע עם חברת התעופה Fiji Airways

חברת התעופה הגדולה בעולם בשיתוף פעולה חדש ומפתיע עם Fiji Airways חברת התעופה מדרום האוקיינוס ​​השקט, טסה ל- 26 יעדים ב-15 מדינות וטריטוריות, תהפוך לחברה מלאה ב-oneworld ב-2025

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אמריקן איירליינס (American airlines) הודיעה כי חברת התעופה הלאומית של פיג'י Fiji Airways, תצטרף בשנה הקרובה לתוכנית מועדון הנוסע המתמיד של אמריקן איירליינס - AAdvantage® עטורת הפרסים המציעה לחברי המועדון מגוון הטבות ומימוש בעת טיסה בשתי חברות התעופה.

שיתוף הפעולה הזה אומר שחברי AAdvantage® ייהנו מחוויה נוחה יותר בעת טיסה ב-Fiji Airways, ויקבלו הטבות כגון עדיפות לביצוע צ'ק-אין, תוספת מטען חינם, מושבים מועדפים ומימוש נקודות משופר.

"אנו לוקחים את השותפות שלנו עם Fiji Airways צעד אחד קדימה בכך שאנו מציעים ללקוחותינו המשותפים את ההזדמנות לפתוח יעדים וחוויות נסיעה נוספות באמצעות תוכנית AAdvantage®", אמר Anmol Bhargava, סגן נשיא שותפויות באמריקן איירליינס. "אנו מצפים לקבל את פני נוסעי Fiji Airways לתוכנית AAdvantage® כדי שיוכלו לחוות ולהיווכח שאנו מקיימים את המחויבות שלנו להעניק להם טיסות טובות יותר ותנאים טובים יותר כחברים AAdvantage®."

AAdvantage® היא תוכנית נאמנות הנסיעות של אמריקן איירליינס. התוכנית החלה בשנת 1981 כדי לתגמל את הנוסע המתמיד. כעת מציינים באמריקן איירליינס, ״AAdvantage® היא הרבה יותר מתוכנית נוסע מתמיד - זוהי תוכנית תגמולים לנסיעות המעניקה לחברים גישה לחוויות שאין שני לה, עם יותר דרכים להרוויח ולהשתמש במיילים, ויותר תגמולים והטבות סטטוס.״

"השותפות הזו מסמנת אבן דרך משמעותית, המפגישה בין שתח חברות ידועות כדי להציע הטבות חדשות למיליוני נוסעים", אמר מנכ"ל ומנכ"ל Fiji Airways, Andre Viljoen "אנחנו נרגשים מההשפעה החיובית שתהיה לשיתוף הפעולה הזה הן על חברות התעופה שלנו והן על הנוסעים שלנו שייהנו מההטבות הבלעדיות".

Fiji Airways חברת התעופה מדרום האוקיינוס ​​השקט, טסה ל- 26 יעדים ב-15 מדינות וטריטוריות, תהפוך לחברה מלאה ב-oneworld ב-2025.

"עם השותפות הזו, Fiji Airways אמורה לקבל גישה לרשת עצומה של נוסעים אמריקאים, מה שעלול להגדיל את כניסות המבקרים ליעד הקסום של פיג'י", הוסיף Viljoen. "הפיתוי של החופים הבתוליים של פיג'י, התרבות התוססת והאירוח החם צפויים למשוך מספר גדל והולך של תיירים אמריקאים, ולתרום לתעשיית התיירות המשגשגת של המדינה."

נזכיר כי אמריקן איירליינס השעתה את כל טיסותיה לישראל מאז מלחמת ״חרבות ברזל״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינסAMERICAN AIRLINES

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: